Сучасний контент-проект широко використовує мікроформати: стислий виклад основної суті матеріалу статті чи запису + посилання на сам матеріал або ж посилання + короткий перелік тематичних тегів. Втім, це не єдина риса мікроформатів текстового контенту. Мікроформати стали вкраї поширеними завдяки соціальним медіа: "піонером" в популяризації мікроформатів протягом 2008-2009 років став Twitter та його 140 символів.
Який вигляд нині мають мікроформати в нових медіа? Як їх можна використати і в що мікро-контент трансформується вже в найближчому майбутньому? На ці питання теж спробував відповісти коротко:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Against Me! - це цікавий панк-рок. Цікавий саме через іронічні тексти та відео. Тому що підтекст - це той факт, що протест, анархія, власне ...
-
Телевизор большую часть года не смотрю. Смотрю только иногда новости по СТБ (раз в неделю, что-то вроде итогового выпуска или как он у них п...
-
Not so long ago 3+ mln. views via YouTube of a freaky "bad Romance", - and Lady GaGa is back. If you had any doubts about Beyounce...

No comments:
Post a Comment