Сучасний контент-проект широко використовує мікроформати: стислий виклад основної суті матеріалу статті чи запису + посилання на сам матеріал або ж посилання + короткий перелік тематичних тегів. Втім, це не єдина риса мікроформатів текстового контенту. Мікроформати стали вкраї поширеними завдяки соціальним медіа: "піонером" в популяризації мікроформатів протягом 2008-2009 років став Twitter та його 140 символів.
Який вигляд нині мають мікроформати в нових медіа? Як їх можна використати і в що мікро-контент трансформується вже в найближчому майбутньому? На ці питання теж спробував відповісти коротко:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Сегодня был насыщенный рабочий день, что называется "некогда вгору глянуть". И вот уже ночь, с вот такими "ночь. улица. фо...
-
coffee.. пусть сбудется все самое заветное.. (c) Тигренятко чтобы когда 31 декабря 2009 я тебе позвоню и спрошу "ну, что хорошего у теб...
-
Для тих, хто як я, вперше зіткнувся з необхідністю увімкнути відображення прихованих файлів на Мас, простий рецепт:
No comments:
Post a Comment