Jun 17, 2009

5 причин, чому я не читаю рунет та уанет

кажуть, зараз модно не лише підтримувати вітчизняного виробника, а за разом - і критикувати його. причому це має бути в усіх сферах життя. і не хочеться ні в кого кидати камінь, але "рука тянется к пистолету". я зараз не про наших улюблених народом чиновників, телевізійників чи газетну "джинсу". мова про рунет та уанет (більше схожий на бліду тінь рунету у стадії тривалої коми). вітчизняні та російські ресурси я не читаю вже понад півроку. виняток становить "ЛігаБізнесІнформ" (і то - лише заголовки рубрик "економіка", "фінанси", "політика"), ITC, CNews. це не позерство чи спроба "а як-то жити без рус-укр контенту":

1) 90% вітчизняних та російських інформаційних веб-ресурсів широкої тематики чи розважально-інформаційного характеру є репринтовими блідими копіпастами 10 провідних англомовних блогів та онлайн-видань. декілька кліків мишкою - і у вас є підписки на RSS цих ресурсів в англомовному оригіналі без спрощень криворукими перекладачами.

2) "я не ваша целевая аудитория" - понад половина сайтів рунету і близько третини сайтів уанету грішать контекстною рекламою та партнерськими посиланнями із кричущими заголовками, за яким ховається не сенсація чи важлива інфо, а звичайна "мильна бульбашка", дешева показуха та тупе нагнітання трафіку на певний сайт. плюс десяток поп-апів, які успішно ріжуться, дякувати Богу. отже, від 30% до 50% часу ти витрачаєш на інфо, яка є нічим, просто "шумом". мені не потрібен шум, мене цікавить мелодія.

3) рунет та уанет - найбільш плодовита місцина для холіворів, хохлосрачів та совкового "слишь ти, панаєхалі, с какова города". розставляти пальці навчились усі - від недоумкуватих підлітків, які оплачують інет за батьківські гроші, до "експертів" із політичних та інших питань. обґрунтувати своб точку зору здатні ледь не 1% від усіх.

4) рунет та уанет - велика пісочниця, обмежена не лише мовним парканом, але й інтелектуальним та ціннісним. коло актуальних тем та гучних імен тут настільки вузьке, що вже за тиждень очевидно: цей сегмент вебу не розвивається, він просто кружляє у каламутній воді довкола Артемія Лєбєдєва, ВКонтакті, Ранєток, 3-х серіалів, 4-х відеопроектів, Дома-2 та Прожектораперісхілтон. все це stinks so much..

5) рунет та уанет побудовані за принципом "ми круті, ми претендуємо на місце..". решта вебу - за принципом "ми круті, ми робимо якісні новини / музику / відео / фото, нам є що сказати світові". ми не вчимо англійської, зате ширимо заразу "албанскаго" і "башорга". ми винаходимо велосипеди, поки решта світу полірує каділлаки.

мені не хочеться винаходити велосипед кожного ранку. саме тому я не читаю рунет, рідко читаю уанет і в моїх підписках - 80% сайтів та близько половини блогів англійською.

а як у вас стосунки із ру-уа-нетрями?


12 comments:

  1. А я читаю нет. А особливо україномовні блоги. Але більшість пишутьпро одне і теж. Цікавих і оригінальних блогів є мало...

    ReplyDelete
  2. Мені на жаль бракує ґрунтовних знань англійської, бо англомовні може б і читала, а то так деякі статті кусками почитую, і часами без гугл-транслейта не обійтись :(
    Читаю більш-менш регулярно кілька російських, є чимало таких, за якими просто слідкую, бо цікаві речі там трапляються, але рідко. Також слідкую наразі за 2 укр. блогами.
    Все впирається в походження інформації і вільне володіння мовою. Якщо першоджерело українське, то малоймовірно, що в англійському блозі така інформація взагалі з’явиться. Це як супермаркет, залежно від товару шукаємо у відповідному відділі.

    ReplyDelete
  3. Уанет мені майже не відомий, а ось в Рунеті можна знайти щось нормальне. Багато цікавих автономних блогів, а з колективних, Хабрахабр — непоганий приклад.

    ReplyDelete
  4. з українських за походженням інфо можу відзначити лише СУМНО.ком, AZH, Liga. читаю приватні блоги українською десь із десятка людей, які гарно пишуть просто про свої емоції та думки. щодо Хабрахабра - читаю вкрай рідко, мабуть, тому що він є своєрідним аналогом DIGG.com :) але гілка про Убунту на Хабрі хороша

    ReplyDelete
  5. Да хоча я і читаю рунет, але з тобою погоджуюсь цілковито!!!! Дуже вже там багато бреда =)

    ReplyDelete
  6. Багато в чому погоджуюсь. Справді дуже часто ру/уанет виглядає вторинно порівняно з англомовними ресурсами. Якісні блоги (чи інші ресурси) - як перли. Їх потрібно шукати і шукати.

    P.S.: Здається, я щойно знайшов ще один український блог, якого, чомусь, ще не було у моїй RSS-стрічці. :)

    ReplyDelete
  7. всім дякую за думки та коментарі :)

    ReplyDelete
  8. > я не читаю рунет та уанет...

    тим не менш, написав ти в уанет, а не в англомовну блогосферу ;-)

    1) читай ті 10%, котрі залишаються, їх більш ніж досить
    2) в "англонеті" з рекламою аж ніяк не краще
    3) читай отой 1%, або й не читай взагалі цього
    4) йпрст, де ти таке знайшов? це ж треба знати місця. зізнавайся: зареєстрований на однокласниках та вконтактє? і чого тоді жалієшся?
    5) винайти велосипед значно цікавіше, ніж купити кадилак

    p.s. поганий настрій варто лікувати відключенням від тенет =)

    ReplyDelete
  9. вітчизняні та російські ресурси я не читаю вже понад півроку

    З твого профілю цього не помітно .
    Живучи у "цій країні" неможливо отримувати всю інформацію з іншого світу :) .
    НМСД, найбільша проблема ру-уа нету - мавпування і заздрість у поєднанні з хронічним самообманом: "я не такий, я кращий, я споживаю лише інформацію світового рівня якості".
    Не варто брехати собі. Багато рунетівських ресурсів дійсно паразитують на якісних англомовних, але переключившись на першоджерело ти лише викинув проміжну ланку.

    рунет та уанет - велика пісочниця, обмежена не лише мовним парканом, але й інтелектуальним та ціннісним.
    Інет віддзеркалює суспільство, справа не у неті, справа в тому, що система цінностей у нас дійсно суттєво відрізняється, на жаль чи на щастя не знаю, але це об'єктивна реальність яку не варто ігнорувати.

    "я не ваша целевая аудитория"
    Насправді це під питанням, але якщо ти живеш в Україні - то не "їхня" стовідсотково. Що тебе більше схвилює: повідомлення про екологічну катастрофу у ньюджерсі , чи у харкові? Яка інформація вартісніша?

    Коли тобі важко - не берись до письма. Краще мовчати два місяці готуючи якийсь якісний матеріал, аніж писати через силу та зливаючи негатив.

    ReplyDelete
  10. Хм,
    1) Я переглянув твої дописи приблизно 15 відсотків, обсмоктані теми як для англомовного так і ру так і уанету.
    2) чомусь в мене в підписці немає жодного сайту про який ти кажеш. Може варто якось принциповіше підходити до вибору сайтів які читати. Та як то кажуть "в самого рильце в пушку", я зараз дописую цей коментар, а в мене в статус барі написано, "Передача даних з static.last.fm" і час від часу відбувається якась активність. Думаю що цього більше ніж достатньо щоб сказати що ти не кращий від тих про кого пишеш.
    3)цитата з анігдоту "ой, ой, ой, типу у вас в сімї не ї....я", за 2 хвилини можна знайти повно англомовних сайтів, з холіварами і різними срачами. Та і як на мене під час написання цього допису, не важко було передбачити що почнеться холівар.
    4) Ну звичайно, вконтактє і лєбєдєв(а як же грішковєц) то фігня, а фейсбук, хаус, і твітер, це шось нове. Хаус і Твітер вже насільки обсмоктаний, що аж тошнить. Тим не меньше в тебе також кілька дописів про них, одним словом це також вже stinks so much..
    5) Потрібно просто правильно оцінювати свої цілі і бажання.

    >>>рідко читаю уанет і в моїх підписках - 80% сайтів та близько половини блогів англійською.
    А в твоєму профілі приблизно 50% сайтів, з ру-уанету, прихильником яких ти є.
    >>>а як у вас стосунки із ру-уа-нетрями?
    В мене нормальне ставлення до уа і рунету, таке саме як і до англомовного. Читаю достатнь головне нормально відфільтрувати.

    Зрештою з назви блогу зрозуміло чому автор сам собі суперечить.

    З.І. Як почав читати допис, стало цікаво, переглянув твої дописи, зразу зрозумів про що ти пишеш. Доречі на цей допис попав завдяки такій уанетівській, нецікавій, копіпейстаній, з холіварами і хохлосрачами, де тусуються самі недоумкуваті підлітки, блогосфері. Ну добре мене вже батько відганяє від інтернету за котрий він платить, йду подивлюсь ранєток.

    З.І.І. Без образ ;)

    ReplyDelete
  11. хехе, 2 дні не заходив у блог - стільки цікавого ))

    варто надати пояснення мабуть:

    1) а хто казав писати не про "обсмоктані" теми? мова про "обсмоктану" подачу інформації. і ніхто тут не кращий і не гірший, власне, про це навіть десь у закладочці "Blog rules" написано :)
    2) якщо тут почнеться холівор - буде цікаво за ним спостерігати :)) це означає, що когось "чіпає" те, про що мова :) якщо людина не відчуває, що це десь про неї, вона проходить далі. а якщо відчуває десь -надцятим чуттям, що то є правда, то починає шукати приводів сказати "чекайте, ви самі такі" :)
    3) профіль треба почистити - вибачте, руки не доходять за роботою. тому профілеві вже років зо два, ще з часів "зеленої" юності.
    4) "я не ваша целевая аудитория" - це яндексова аналогія. не про мене мова, а про явище несприйняття людом контекстної реклами та невдалих "вірусних забросів" від ру-уанету (не хочеться влаштовувати лікбез та курси тут)
    5) автор собі не суперечить - це не газета і не тематичне видання, де всі мають бути політкоректними та об'єктивними. це щоденник. він вам або подобається, або ні. це просто.
    6) спроби вдатись до сарказму марні - якщо гадаєте, що автор почервонів та "дальшє будєт вєсті сєбя харашо".. :) як казав видатний ямайський філософ Боб Марлі "judge not" :)) а за блогосферу не ображайтесь - вона ж не ваша особиста, і так - я чудово передбачав саме цю реакцію - тому що вона цілком передбачувана :)

    PS: а тут і немає на що ображатись. вам може подобатись, а може не подобатись - все просто. hope you think the same ;)

    ReplyDelete
  12. читаю те що цікаво

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ