Jun 8, 2009

про дайджести у соцмережах та їх корисність

Наплив соцмереж не сприяє генерації якісного контенту. Здається, це твердження стає справедливим не лише для таких попсових соцпроектів, як Вконтакті чи Однокласники, але й таких відверто провальних, як Connect, Politiko, Dabudu; а останнім часом певні негативні процеси щодо “пустоголового” контенту та незначущих інформаційних посилів став я помічати і на таких ресурсах, як LinkedIn, Profeo, XING. Хтось свого часу вніс у вуха певним “спецам” думку про те, що соцмережі здатні генерувати достатній рівень притоку відвідувачів, і вони сприйняли цю думку буквально. Тому замість цікавих кейсів, інформаційних подач, тексткастів чи вебінарів почала зростати частка “шуму”: кого цікавить те, як Ви радієте з приводу вступу у профільну групу соцмережі?! Правильно — нікого. А все це негативно відображається на якості щоденних та щотижневих дайджестів із оновлень користувачів у групах, а ці дайджести надходять на електронну скриньку. Як підсумок — втрачається інтерес до перебування у тій чи іншій тематичній групі (навіщо мені “інфосміття”, якщо першопочатково я підписувався саме на певний тематичний (а отже — апріорі якісний і відфільтрований за тематикою) контент?) Як наслідок — спадає цікавість до користування профільною соцмережею. Саме в цьому процесі “виродження” корисної та змістовної інформації, на мою думку, і полягає криза соцмереж, яка неодмінно настане вже за рік, або й швидше. Потрібні якісно нові механізми для того, аби контент, тематики, обговорення, були предметними, несли в собі певну інформацію, цікаву широкому загалові. Якщо ж цього не відбувається — потрібна модерація груп, дискусій, якесь спрямування їх у русло конструктиву. Інакше навіть найбільш розкручена, функціональна і профільна соціальна мережа захлинеться неякісною інформацією.

4 comments:

  1. Просто більшість соцмереж чомусь починають гнатись за кількістю, а не за якістю. Ось наприклад Хабрахабр - habrahabr.ru, цікава саморегулююча тематична мережа із реєстрацією по запрошеням.

    ReplyDelete
  2. знаю, це російський аналог DIGG.com, тільки з більшим числом холіворів і цільовим плюсуванням карми =)

    ReplyDelete
  3. Так згоден про якість в соцмережах всі забули та і спам в соц мережах задовбав.

    ReplyDelete
  4. 2alexander_ua & усі
    як і в культурі, екології чи будь-де, найбільше проблемами свідомої самодисципліни переймаються якраз ті, для кого вони (проблеми) є найменш актуальними... =/ а от той, кому варто було б прислухатися -- в кращому випадку хоча б сперечатиметься, в гіршому -- просто поігнорує.

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ