Наплив соцмереж не сприяє генерації якісного контенту. Здається, це твердження стає справедливим не лише для таких попсових соцпроектів, як Вконтакті чи Однокласники, але й таких відверто провальних, як Connect, Politiko, Dabudu; а останнім часом певні негативні процеси щодо “пустоголового” контенту та незначущих інформаційних посилів став я помічати і на таких ресурсах, як LinkedIn, Profeo, XING. Хтось свого часу вніс у вуха певним “спецам” думку про те, що соцмережі здатні генерувати достатній рівень притоку відвідувачів, і вони сприйняли цю думку буквально. Тому замість цікавих кейсів, інформаційних подач, тексткастів чи вебінарів почала зростати частка “шуму”: кого цікавить те, як Ви радієте з приводу вступу у профільну групу соцмережі?! Правильно — нікого. А все це негативно відображається на якості щоденних та щотижневих дайджестів із оновлень користувачів у групах, а ці дайджести надходять на електронну скриньку. Як підсумок — втрачається інтерес до перебування у тій чи іншій тематичній групі (навіщо мені “інфосміття”, якщо першопочатково я підписувався саме на певний тематичний (а отже — апріорі якісний і відфільтрований за тематикою) контент?) Як наслідок — спадає цікавість до користування профільною соцмережею. Саме в цьому процесі “виродження” корисної та змістовної інформації, на мою думку, і полягає криза соцмереж, яка неодмінно настане вже за рік, або й швидше. Потрібні якісно нові механізми для того, аби контент, тематики, обговорення, були предметними, несли в собі певну інформацію, цікаву широкому загалові. Якщо ж цього не відбувається — потрібна модерація груп, дискусій, якесь спрямування їх у русло конструктиву. Інакше навіть найбільш розкручена, функціональна і профільна соціальна мережа захлинеться неякісною інформацією.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Думаю, в начале нового рабочего года не только я люблю устраивать "чистку" своим аккаунтам в соцсетях и рабочим файлам. Весь прошл...
-
(с) by Norm Murray Вчера в разговоре с подругой промелькнула ее фраза "все имеют свою цену" и тезис на тему "да за 5 тысяч до...
Просто більшість соцмереж чомусь починають гнатись за кількістю, а не за якістю. Ось наприклад Хабрахабр - habrahabr.ru, цікава саморегулююча тематична мережа із реєстрацією по запрошеням.
ReplyDeleteзнаю, це російський аналог DIGG.com, тільки з більшим числом холіворів і цільовим плюсуванням карми =)
ReplyDeleteТак згоден про якість в соцмережах всі забули та і спам в соц мережах задовбав.
ReplyDelete2alexander_ua & усі
ReplyDeleteяк і в культурі, екології чи будь-де, найбільше проблемами свідомої самодисципліни переймаються якраз ті, для кого вони (проблеми) є найменш актуальними... =/ а от той, кому варто було б прислухатися -- в кращому випадку хоча б сперечатиметься, в гіршому -- просто поігнорує.