Jun 29, 2009

Digg.com - ще більше для тих, хто хоче цільових відвідувачів

на відміну від Штатів та західної блогосфери, в наших краях ресурс Digg.com особливою популярністю не користується, і це сумно. а ще цьому є декілька досить вагомих причин:

1) дуже мала кількість ресурсів англійською із якісним контентом, який достойний того, аби просувати його у широких масах користувачів вебу;
2) мала кількість оригінального матеріалу (а не перекладів з англійської, які видають за оригінальний контент на вітчизняних теренах);
3) домінування Хабрахабру та інших закритих колективних систем "плюсування" контенту, які суттєво обмежують розвиток якісної блогожурналістики, і читачам "підсовують" те, що є, а не те, що має конкурентну основу.

конвертування кліків у цільових відвідувачів на вітчизняних просторах корпоративних та тематичних сайтів відбувається шляхом розкрутки та реклами у банерах, контекстних сервісах та купівлі посилань, а не за рахунок залучення до обговорення широких мас. чому цей сервіс не популярний у нас? тому що у нас немає політики залучення спільноти; натомість повсякчас і усюди практикують "накачування" трафіку кричущими заголовками чи незрозумілими, але привабливими банерами.

якщо ж ви намагаєтесь збудувати особистий чи корпоративний блог чи сайт, орієнтований на більш широкий загал користувачів, то зверніть увагу не лише на Твіттер, але й на Digg.com, оскільки в разі, якщо вам потрібні відвідувачі та обговорення "із західної сторони", то кнопка "digg it" вам точно не буде зайвою. головна відмінність від хаброподібних ресурсів: відсутність інвайтів, доступна та проста реєстрація, можливість інтеграції з іншими сервісами (Blogger.com, Facebook). потіснити визнаних "діггерів" типу Mashable вам навряд чи вдасться, але спробуйте цей інструмент, якщо працюєте на західний ринок.

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ