Jun 14, 2009

Twitter у корпоративний цілях? цілком можливо

Тема використання Твіттера в якості потужного інформаційного інструмента набирає обертів не лише в західних медіа. Українські компанії теж цілком спроможні використовувати Твіттер в умовах мінімізації бюджетів на рекламу та PR.

Щоб розпочати “твіттерінг”, компанії не треба буде застосовувати складного функціоналу чи спеціалізованого забезпечення. А саме використання даного веб 2.0 — сервісу покликане не лише сприяти зростанню рівня відвідуваності сайту компанії, але й сприяє формуванню позитивного інформаційного іміджу, діалогу із потенційними клієнтами, експертами та дає змогу зібрати великий обсяг корисних тематичних посилань в інтересах компанії.

Все, що вам потрібно:
* свій Твіттер-акаунт;
* фон із логотипом та контактними даними;
* не менше десятка цікавих твітів на тиждень;
* following за кількома напрямками, серед яких мають бути впливові блогери за вашим напрямком діяльності, споріднені компанії та експерти консалтингового ринку, а також тематичні та міжнародні ЗМІ;
* моніторити необхідні вам тематики за відповідними тематикам хеш-тегами;
* слідкуйте за анонсами подій та конференцій, які відповідають вашому напрямкові діяльності;
* зареєструйтесь у тематичних групах твітерян.

Чим варто скористатись:
* для постінгу найкраще підійдуть клієнти TweetDeck та twhirl;
* інструментарій на базі online-сервісів:
моніторинг та пошук:
* пошук за кількома тематиками можна вести із допомогою сервісу Monitter
* виконуйте пошук за подіями
* шукайте за тематиками
* доповніть результати за допомогою геолокації
* шукайте тематичні трансляції та події у Твіттері
зареєструйтесь у каталогах:
* каталог бізнесу та компаній
* створіть бізнес-візитку
* тематики та користувачі у каталогах
* каталог тем

читайте і створюйте тексткасти, опитування та робіть ретвіти:
* робіть трансляції за допомогою хеш-тегів, які ви додаєте до твітів;
* для опитувань скористайтесь цим сервісом

Що дає Твіттер вашому бізнесу:
 зацікавленість у вашому брендові;
 нові відвідувачі для вашого корпоративного сайту;
 концентрація на інформаційних пріоритетах компанії (через “marketing buzz”, “company buzz” та формування сприятливих чуток та експертного авторитету компанії у фаховій області)
 можливість діалогу та окреслення позиції компанії стосовно тих чи інших тематик та інформаційних напрямків.

Керуючись цими нескладними рекомендаціями, ви цілком зможете почати успішний шлях до створення ефективного мікроблоґу, сповненого актуальної інформації та експертного підходу до формування іміджу вашої компанії у сучасних електронних медіа.


No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ