Наближається осінь, повертаються із відпустки фахівці з комунікацій, а отже - саме час запропонувати щось нове. Розбираючи матеріали з вже колишньої роботи, наштовхнувся на одну цікаву презентацію, в яку вніс корективи, аби вона була доступна для широкого загалу, і представляю цей невеличкий матеріал вам. Тематика як завжди - соцмедіа, а конкретніше: як можна використати акаунт на Twitter для корпоративної комунікації із споживачами, замовниками, шукачами роботи та загальною спільнотою.
ги =) якщо твоя аудиторія -- приблизно 2 тис. українців, переважно російськомовних, переважно у віці 17-25 років, переважно з києва -- то можна і в корпоративних цілях =)
ReplyDeletep.s. можна я не буду порівнювати цю аудиторію з аудиторією твітера в сша, скажімо? =)
можна. особливо, якщо зважити на те, що аудиторія може бути англомовною, акаунт може вестись англійською, бізнес - бути міжнародним, а компанія - знаходитись в Україні :) а презента - то лише наочний howto для вітчизняних фахівців (просто не англійською:) )
ReplyDelete