Текстовий контент на сьогоднішній день створюється в більшій чи меншій мірі таким, щоби він відповідав вимогам та очікуванням аудиторії соціальних мереж та сервісів. З цією метою обираються не лише майданчики для поширення контенту, але й інструменти та формати, за допомогою яких текст, фото, звук та відео "пакують" в одну "обгортку" і подають на екран ноутбука, планшета чи мобільного телефону.
Які основні завдання та ролі при цьому "приміряють" на себе автори, проекти та редакції контент-проектів? Про це - у невеличкій презентації:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Against Me! - це цікавий панк-рок. Цікавий саме через іронічні тексти та відео. Тому що підтекст - це той факт, що протест, анархія, власне ...
-
Телевизор большую часть года не смотрю. Смотрю только иногда новости по СТБ (раз в неделю, что-то вроде итогового выпуска или как он у них п...
-
Not so long ago 3+ mln. views via YouTube of a freaky "bad Romance", - and Lady GaGa is back. If you had any doubts about Beyounce...

No comments:
Post a Comment