перший вебінар (точніше - електронні матеріали із семінару) - про "адвокатів" та "бедвокатів", про вплив соціуму на піар бренду та необхідність добре "захищати" свій товар, застосовуючи технології "word-of-mouth marketing". Colin Byrne, the Weber Shandwick CEO, seminar in Kyiv, від PRPUkraine.. на цей семінар не потрапив через неможливість бути в Києві, але матеріали з нього теж доволі цікаві.
Building the Army of Advocates, and What to do with Badvocates
View more presentations from Prpukraine.
другий вебінар - від HubSpot і стосувався він прес-релізів та ньюз-мейкінгу як технології просування бренду компанії та створення репутації у засобах електронної комунікації. Mike Volpe, VP Inbound Marketing, and Rebecca Corliss, Inbound Marketing & PR Specialist, from HubSpot. матеріали вебінару можна переглянути та завантажити ось тут. а поділитись враженнями чи переглянути додаткові коментарі, думки та зауваження з приводу вебінару можна у блозі HubSpot.
ну і підсумком сьогоднішніх матеріалів стане конференція "ИМУ-2009", що пройшла цими днями у Києві за великої участі професіоналів в галузі реклами, онлайн-комунікацій, піару та брендингу. з цього приводу раджу вам почитати матеріали у БлоксФоксі; а ще ознайомитись із докладною трансляцією і думками учасників конференції за допомогою трансляції у Твіттер.
вже завтра обіцяю вам більше цікавої інформації НЕ лише про роботу, піар чи технології :) вдалого завершення робочого тижня!
No comments:
Post a Comment