May 21, 2009

про адвокатів бренду, мистецтво написання прес-релізів та ІМУ-2009

вітаю усіх. Настя та ряд моїх читачів терпіти не можуть, коли я тут пишу виключно про справи та різні аспекти роботи, але сьогодні без цього не обійдеться :) обіцяні продовження тем про Убунту та просування засобами інтеграції сервісів на Фейсбук будуть опубліковані завтра: сьогодні вже немає натхнення, емоцій та сили :) про футбол говорити не будемо, вже і так цілісінький день про це йшла мова скрізь (хто пропустив сам матч - може почитати докладну трансляцію у Твіттері, доволі цікавий імпровіз за моєї безпосередньої ідеологічної участі). поговоримо краще про два вебінари, матеріали з яких доступні вже для широкого загалу, та про конференцію "Интернет-маркетинг в Украине-2009", що завершилась сьогодні.

перший вебінар (точніше - електронні матеріали із семінару) - про "адвокатів" та "бедвокатів", про вплив соціуму на піар бренду та необхідність добре "захищати" свій товар, застосовуючи технології "word-of-mouth marketing". Colin Byrne, the Weber Shandwick CEO, seminar in Kyiv, від PRPUkraine.. на цей семінар не потрапив через неможливість бути в Києві, але матеріали з нього теж доволі цікаві.




другий вебінар - від HubSpot і стосувався він прес-релізів та ньюз-мейкінгу як технології просування бренду компанії та створення репутації у засобах електронної комунікації. Mike Volpe, VP Inbound Marketing, and Rebecca Corliss, Inbound Marketing & PR Specialist, from HubSpot. матеріали вебінару можна переглянути та завантажити ось тут. а поділитись враженнями чи переглянути додаткові коментарі, думки та зауваження з приводу вебінару можна у блозі HubSpot.


ну і підсумком сьогоднішніх матеріалів стане конференція "ИМУ-2009", що пройшла цими днями у Києві за великої участі професіоналів в галузі реклами, онлайн-комунікацій, піару та брендингу. з цього приводу раджу вам почитати матеріали у БлоксФоксі; а ще ознайомитись із докладною трансляцією і думками учасників конференції за допомогою трансляції у Твіттер.

вже завтра обіцяю вам більше цікавої інформації НЕ лише про роботу, піар чи технології :) вдалого завершення робочого тижня!

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ