власне, спочатку була в мене ідея запропонувати свої 5 причин для створення корпоративної сторінки українською компанією на Фейсбук, а потім подумалось: а чи є серед моїх читачів ті, хто може запропонувати власне бачення того, чому створення корпоративної сторінки в межах однієї з найпопулярніших соцмереж світу має позитивний ефект для корпорації? і взагалі - цей крок має якийсь позитивний ефект, на вашу думку? наскільки взагалі соцмережі дійсно впливають на ефективність діяльності, кампаній таргетингу чи розширення присутності?
загальновідомі твердження про корисність такого кроку, ефективність, вірусний маркетинг, творення спільнот тощо... як виглядає практичний бік справи?
на мою думку, 5 базових причин для корпоративної сторінки на Facebook - це:
1) створення англомовного brief-профайлу компанії у випадку, коли ще не стартувала англомовна версія сайту чи корпоративного блогу;
2) наближення компанії до споживачів шляхом політики відкритості та зворотнього діалогу через найбільш демократичну платформу - соцмережу;
3) створення спільноти співробітників корпорації довкола профілю компанії в соцмережі та можливість стеження за активністю у соцмережі своїх співробітників, які є в групі прихильників корпоративної сторінки;
4) можливіть вірусного маркетингу та підтримки інтересу до бренду шляхом розміщення інформації вторинного характеру, котра контрастує із загальним інформаційним фоном корпоративного сайту і тому не може бути використана в рамках сайту, але сприяє просуванню компанії в інформаційному просторі;
5) можливість інтеграції сервісів з різних платформ та соцмереж із імпортом стрічок оновлень та новин на сторінку компанії у Facebook.
які з цих можливостей використовують компанії, у яких працюєте ви? і взагалі - чи використовують ваші компанії можливості соцмереж для інформаційного просування? буду вдячний за коментарі
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Думаю, в начале нового рабочего года не только я люблю устраивать "чистку" своим аккаунтам в соцсетях и рабочим файлам. Весь прошл...
-
Дни праздничные, и пока народ отходит от выпитого и съеденного за минувшие полутора суток, вспомнилась тут мне одна старинная песня, которую...
Совсем недавно создали страниwe на Facebook для продвижения интернет проекта http://www.facebook.com/home.php#/pages/YOHO/95499747640?ref=nf
ReplyDeleteПока интересут как её продвигать,и как интегрировать сервисы с разных платформ и соц сетей на страницу проекта. Буду рада прочитать про последнее у вас на блоге.
Про интеграцию сервисов будет пост в самое ближайшее время. Касательно продвижения самой страницы - будем учиться вместе :) сам сейчас нахожусь в этапе апробации различных технологий и способов
ReplyDelete