Вікторіє, доброго дня.(суми та цифри вилучено - конфіденційність все ж таки)
Кожен із нас зробив свої висновки із цього випадку, Ви визнали свої
помилки, я - свої, на цьому й розійдемось. Вибачення Ваші приймаються.
Вам робить честь те, як Ви захищаєте свого партнера, про якого я до
речі нічого і не згадував (посилання на сайт прибране - і це остання
поступка стосовно змісту) в жодному контексті.
Чи є я єдиним хто опинився в подібній ситуації чи ні - це не є
питанням, питанням був сам факт, але я не хочу заглиблюватись в дану
тему, оскільки всі складові інциденту вже з'ясовано. Справа не в
грошах, жодним чином - справа у принципові. Компанія і люди, з якими я
співпрацював чи співпрацюю зараз, навчили мене одному:
відповідальність має бути взаємна, а надто - у питаннях фінансових.
Фріланс в цьому сенсі дає трішки більшу розбіжність у формулюваннях,
але однаково є справа принципу, коли "за тиждень" означає "за тиждень"
і решта. Уявіть собі, якщо - не у Вашому випадку, а взагалі на ринку
послуг, будь-яких - формулювання строків будуть мати гнучкий характер,
на що тоді перетвориться ринок будь-яких послуг? Ця історія не кидає
тінь на Вашого партнера жодним чином. Ця історія - приклад того, на що
мають звертати уваги фрілансери, коли приймають ризикові рішення
стосовно роботи без чіткого ТЗ, передоплати та договору. Якби на
Вашому місці був банк, який недобросовісно виконав свої послуги
стосовно мене як користувача, чи таксі, чи супермаркет, в якому стався
певний інцидент - то і про це цілком можливо було б написано.
Зрозумійте правильно: це приватний блог, кожна людина має право на
свою думку із певними обґрунтуваннями, на висвітлення своїх вражень
від якості сервісу. В мережі тисячі і сотні тисяч блогів, які мають
персональний характер, і в яких є негативні відгуки про роботу
набагато видатніших та скандальніших чи впливовіших компаній. Всі вони
не є претензіями, але є відгуками про рівень якості чи рівень
ставлення. Якщо ці відгуки хтось сприймає як вказівку до певних дій -
це сфера відповідальності цієї особи, але нe автора відгуку. Інакше
тоді блогерам треба заборонити писати, журналістів поставити "в колону
по два", а критика має каратись цензурою.
В мій намір не входило когось провчити чи навчити, чи "поставити на
вид". Інцидент мав місце, події висвітлено з різних точок зору (саме
тому я опублікував Вашого листа без прізвища, адреси чи інших
реквізитів). Як фінальну крапку в рамках цього інциденту, я текст
цього листа теж продублюю копією у власному блозі. Сподіваюсь на
розуміння. Інцидент вичерпано.
З повагою, найкращими побажаннями
Олександр
P.S.: Я не наполягатиму на
якомога скорішій сплаті цих грошей, розуміючи Вашу ситуацію, попри
все. Однак за здійснення будь-яких нових проектів братись не буду, це
моє особисте рішення, і воно остаточне.
П.П.С.: прошу вибачення у всіх читачів та фолловерів за те, що замість читати якусь справді корисну інформацію, цікаві матеріали, просто мої власні думки чи спостереження за навколишнім світом, людьми та їх стосунками, були змушені стати свідками розгортання, продовження та закінчення цієї історії. всім заповіт від Артемія Лєбєдєва - "заключайте договора", перш ніж братись за що завгодно, і беріть 100% передоплати; не орієнтуйтесь на західний ринок, адже на просторах вітчизняних ще не звикли жити поза суцільним форсмажорним бізнесом та терміном "порозумітись".
єдине, що мені здається ти зробив дарма, так це видалив лінк на сайт. Якби я була на твоєму місці, думає що не тільки на такі поступки не пішла б.
ReplyDelete