Cannes Lions and current trends in the advertising industry gave us more examples of making a true informational shock as a top-key for attracting society's attention. let's look what we've got for Thursday.
Striking social-aimed commercial for protecting fish
new TV from Philips
Levi's: Go Forth
Burger as blow(job) for your mind
and finally
Zimbabwean press that is more precious than money of this country, collapsed by war
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Отличный пакет инструментов от MOZ для всесторонней оптимизации сайта (и главное – всё бесплатно):
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Дни праздничные, и пока народ отходит от выпитого и съеденного за минувшие полутора суток, вспомнилась тут мне одна старинная песня, которую...
No comments:
Post a Comment