Як на мене, найдебільніша реклама серед українських банків - у ПУМБа із боксером "я хочу вкластися в ваш банк" - і бах кулаком по столу! і в цей момент дівка з великими ци.. цільовими активами виносить табличку із відсотками. Господи, хто їм робив цей ролик?! Більш-менш адекватна та приємна реклама - у "Райффайзена". До кризи вічно "мочили" реклами "Надрів" та "Укргазбанка". Словом, дивлюсь на все це і думаю: невже скрізь все так погано? В плані - чи це в індустрії жлоби, чи в керівних кабінетах замовників, чи клієнти повні дауни мають бути, щоб їх "гріла" подібна "шедевральщина"...
Для порівняння:
Дуже набридло, що банківський продукт у нас не продають, а "впарюють". Я розумію, у нас впарюють політику, ідеї, історію, любов до сусідніх країн чи нелюбов до них, релігію, літературу, кіно... У вітчизняній практиці бракує отого розтиражованого "у них" і такого "незрозумілого" "у нас" поняття passion - пристрасті, жаги, любові до того, що ти продаєш; послуг та ідей, які ти несеш; виховання лояльності - не наша мета; наша мета - бабла зрубати і купити нову автівку собі чи "любімой женщінє".
Виховання лояльності через рекламу можливе, якщо реклама сповідує ті ж цінності, які сповідує цільова аудиторія. А тут "я хочу вкластися в ваш банк!" чи "депозити аж 20% річних". Та начхати мені, скільки відсотків, якщо "дівчинко" сидить і ні бе ні ме ні кукуріку не може розповісти про нюанси одного договору відносно іншого в плані руху коштів по рахунку пенсійного депозиту (наприклад) (і таке бувало). Цінності надавача та отримувача послуг кардинально різні, і якщо отримувач прагне до чогось нормального, адекватного, до "сервісу", то надавач частенько пхає стусанами отримувача "в нужном направлєнії" (тобто кулаком бах по столу і ніяких зайвих питань: підпиши свою "бумажку", наприкінці місяця отримаєш своє і все, не морочи голови). Ось таке.
PS: а колись було ще веселіше, пригадуєте?
Иоанн Грозный реклама банк империал
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Думаю, в начале нового рабочего года не только я люблю устраивать "чистку" своим аккаунтам в соцсетях и рабочим файлам. Весь прошл...
-
(с) by Norm Murray Вчера в разговоре с подругой промелькнула ее фраза "все имеют свою цену" и тезис на тему "да за 5 тысяч до...
Реклама двигатель торговли, хорошо прорекламированая вещь всегда оценивается по достоинству =)
ReplyDelete