Коли фільм чи передача по ТБ переривається рекламою, то враження створюється таке, ніби нічого кращого за те найкраще, як краще за краще і в новій упаковці з найкращого для найкращих з кращими ефектами для покращеного вигляду в нас просто немає, не буде, не може бути і не буде... фффух, вимовив, язика зламати можна. А нам таке впарюють з екрану кожні 20 хвилин, до речі.
Madre Buenos Aires та студія Peppermelon як раз про це і створили свої ролики в рамках рекламної кампанії супів та соусів Lucchetti. Правда, воно швидше скидається на класний стьоб, аніж на реальне стимулювання ЦА.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Against Me! - це цікавий панк-рок. Цікавий саме через іронічні тексти та відео. Тому що підтекст - це той факт, що протест, анархія, власне ...
-
Телевизор большую часть года не смотрю. Смотрю только иногда новости по СТБ (раз в неделю, что-то вроде итогового выпуска или как он у них п...
-
Not so long ago 3+ mln. views via YouTube of a freaky "bad Romance", - and Lady GaGa is back. If you had any doubts about Beyounce...
No comments:
Post a Comment