Коли фільм чи передача по ТБ переривається рекламою, то враження створюється таке, ніби нічого кращого за те найкраще, як краще за краще і в новій упаковці з найкращого для найкращих з кращими ефектами для покращеного вигляду в нас просто немає, не буде, не може бути і не буде... фффух, вимовив, язика зламати можна. А нам таке впарюють з екрану кожні 20 хвилин, до речі.
Madre Buenos Aires та студія Peppermelon як раз про це і створили свої ролики в рамках рекламної кампанії супів та соусів Lucchetti. Правда, воно швидше скидається на класний стьоб, аніж на реальне стимулювання ЦА.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Думаю, в начале нового рабочего года не только я люблю устраивать "чистку" своим аккаунтам в соцсетях и рабочим файлам. Весь прошл...
-
(с) by Norm Murray Вчера в разговоре с подругой промелькнула ее фраза "все имеют свою цену" и тезис на тему "да за 5 тысяч до...
No comments:
Post a Comment