Sep 6, 2009

Про некорисну корисну інфу

Серед блогів категорії "Персональні" підозріле затишшя, а це означає дві речі: 1) осінь 2) business season. Серед інших блогів із рідера - 1000 непрочитаних постів. Цікаво, я хоч половину прочитаю протягом наступних днів?

Останнім часом думаю, чого в мене вічно задурена-втомлена голова і настрій ніякий; виявляється, вся справа в тому, що забагато "важливої", "корисної", "необхідної", "ASAP" інфи, постійно увімкнені аська, скайп, 20 сайтів, рідери, Твіттер, закрити питання з однією роботою, зрозуміти, що робити далі, почати щось нове, закрити СПД, попрацювати на фріланс-проектах, розглянути пропозиції... Починаю погано спати ночами :) Насправді корисної інформації як такої не існує: ми самі або робимо її корисною, або посилаємо "в ліс". Придумана "корисність" та звичка постійно над чимось працювати, щось читати, моніторити, кудись писати, дзвонити, катати пости, робити презентації перетворила мої вихідні на будні, будні - на казна-що, всі дні однаково схожі один на інший. А вся справа в тому, що "немає ніякої ложки" (с) Немає корисних, важливих чи значущих справ, як немає і некорисних та неважливих: лише сам собі прокладаєш пріоритети та надаєш ваги тим чи іншим подіям.

А тому сам собі урочисто обіцяю: працювати лише в будні і лише з 10 ранку до 7 вечора на будь-яких проектах і на будь-яких завданнях, неділя - це день лише для себе, без жодної аськи, скайпа чи інших приводів зачепитись в онлайні і провисіти там бездумно цілий день. Інтернетоголізм та трудоголізм сформувався напрочуд швидко і стійко, навіть вранці я перш ніж іти до ванної кімнати, вмикаю інет і перевіряю імейли - з цим потрібно рішуче боротись... Життя не складається лише з імейлів, проектів та роботи, книжок, фільмів та рідкісних переглядів ТБ; шкода, що я помітив це аж тепер. Корисна інфа поглинула мене за ці 2 роки, відсунувши від людей, додавшись до інших об'єктивних обставин на кшталт здоров'я чи певних родинних нюансів. І це мені перестає подобатись...

В нас сьогодні холодно, похмуро, незрозуміло. Принаймні, дуже схоже на мій внутрішній стан. Пішов читати Фітцжеральда та дивитись Формулу, якщо сьогодні є трансляція.

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ