Кажуть, коли криза в сюжеті - зніми в рекламі дітей. В даному випадку взяли просто реального хлопчика-буддиста і реальну дівчинку-мусульманку, поставили перед камерою і без заготованого тексту чи режисури задали йому декілька питань. Якщо діти можуть любити і не знати релігійних чи расових забобонів, чому дорослі про це забувають?
Ролик присвячено "Дню Націй" в Малайзії.
Агенція: Leo Burnett Kuala Lumpur
Домены и хостинг по лучшим ценам. Для Украины и России
Пресс-релизы и контекстная реклама для В2В / В2С компаний стран СНГ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Against Me! - це цікавий панк-рок. Цікавий саме через іронічні тексти та відео. Тому що підтекст - це той факт, що протест, анархія, власне ...
-
Телевизор большую часть года не смотрю. Смотрю только иногда новости по СТБ (раз в неделю, что-то вроде итогового выпуска или как он у них п...
-
Not so long ago 3+ mln. views via YouTube of a freaky "bad Romance", - and Lady GaGa is back. If you had any doubts about Beyounce...
No comments:
Post a Comment