Головна перевага Blogofamily полягає в тому, що блоги об’єднують свої зусилля для ефективнішої взаємодії з рекламодавцями. Відтепер у блогерів є більше шансів продати рекламу на своїх сайтах за допомогою Blogofamily. Якщо раніше рекламні місця не користувались попитом, і простоювали, то тепер вони можуть приносити реальний прибуток.
Кожен блог, який бере участь в Blogofamily, веде незалежну рекламну та контентну політику. Це означає, що власник блогу власноруч встановлює ціни на рекламу будь-якого виду на своєму сайті. Зміна цін на рекламу може проводитись раз на квартал, але не пізніше, ніж перше число останнього місяця в кварталі (лютий, травень, серпень, листопад).
Блогер не має жодних зобов’язань щодо наповнення свого сайту – єдиною вимогою мережі є дотримання незмінно високої якості контенту. Мається на увазі, що блог регулярно публікуватиме якісний тематичний контент.
При цьому комісія системи є нижчою, ніж в російських та світових аналогів (бірж із продажу баннерної та контекстної реклами): 5%-10% проти 10%-15% у конкурентів.
Повністю прочитати про новий проект можна тут: умови для блоґерів, умови для рекламодавців.
Оскільки нещодавно запустив власний блог про книжки, а також шукаю можливості для продажу реклами в особистому блозі, то для мене така пропозиція є актуальною. Побачимо, які умови та механізми запропонує нам проект Blogofamily на етапі загальної доступності для рекламодавців та блоґерів.
Замовити хостинг Пресс-релизы Придбати аудиокниги Купить DVD фильмы
No comments:
Post a Comment