Постійне перетворення і рух, а ще старий добрий ефект пластиліну - і ось вам нова реклама кроссовера. Правда, перетворення перехожого на лося чи косулю - це якось трохи не в тему.
Агенція: RKCR/Y&R/Wunderman,UK
Продакшн: Hornet
Пост-продакшн Tag
Executive Creative Director for Land Rover: Graham Lang
Автор сценарію: Mark Waldron
Арт-директор: Dave Godfree
Digi CD: Mike Watson
Digi Writer: Sophie Clark
Digi Art Director: Fiona Clark
Замовити хостинг Пресс-релизы Придбати аудиокниги Купить DVD фильмы
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Думаю, в начале нового рабочего года не только я люблю устраивать "чистку" своим аккаунтам в соцсетях и рабочим файлам. Весь прошл...
-
Дни праздничные, и пока народ отходит от выпитого и съеденного за минувшие полутора суток, вспомнилась тут мне одна старинная песня, которую...
No comments:
Post a Comment