Jul 6, 2014

Про зміни


Ви (і я) ніколи не будете готові до змін. Зміни настають в момент найбільшої розгубленості і найменшої готовності до них. Чи є в цьому позитивна сторона нашого буття? Безперечно. Для кожної дії настає свій час, і бути готовим до багатьох із них у всіх у нас об'єктивно не виходить.


2009 року не був готовий до того, що криза на ринку праці залишить мене без спланованої кар'єри у маркетингу. Але після 2010 року мені не довелося про це пошкодувати, тому що — на щастя — не я шукав роботу, а робота шукала мене.

2010 року не був готовий до втрат в родині, але Життя так влаштоване, що люди, котрі прожили понад 80, відходять, а молоді мають продовжувати жити і нести далі те, що було закладене поколіннями попередників.

2012 року не був готовий до раптового загострення хвороби, але це спричинило переоцінку дуже багатьох пріоритетів у житті і подальших дій, що за цим послідували.

2013 року не був готовий почати роботу на медіа- та ІТ-ринку країни, яка була мені зовсім незнайома і специфіки, контактів чи головних трендів якої на той момент я фактично не знав. Але це був рік чи не найцікавішого досвіду для мене за минулі 5 років, що я провів у онлайн-журналістиці.

Ніхто не був готовий до Зими, яка нас змінила. До мітингів та стрілянини, до бандитів та міліції. Але країна здобула свободу.

Навесні 2014 року ніхто не очікував, що на нас нападе Росія, що Крим не стане останньою крапкою в божевільних мареннях кремлівського коротуна. Чи завершиться війна до осені — можемо тільки вгадувати.

Здається, зараз не найкращий час для нових починань, але якщо добирати нового часу, то він просто ніколи не настане. Саме тому я прийняв декілька важливих рішень, які беруся втілювати, ще не знаючи, який результат отримаю, але з впевненістю, що все заплановане варте того, аби над цим працювати.

З 1 липня я не працюю в редакції «Цукерберг Позвонит». З командою в мене залишились добрі відносини. Рішення перейти до іншої діяльності не пов'язане із політичним поглядами чи певними подіями в наших країнах. Просто одного дня я прокинувся і зрозумів, що більше мені не цікаво займатися інтернет-журналістикою в її класичному форматі.

Після тижневої міні-відпустки настав час вирішити, чим я буду займатися далі. На даний момент є три проекти, над якими я буду працювати, починаючи з понеділка.

Перший — це студія мобільної розробки Componentix, де я буду відповідати за маркетинг та продажі. Детальніше за всім, що там відбувається і буде відбуватись найближчим часом, можна буде прослідкувати в нашому блозі. Поки що можу точно сказати, що нам потрібний РНР-програміст із знанням Drupal в офіс. З приводу цієї та інших вакансій можете писати amelnik@componentix.com.

Другий проект, з яким я співрацюватиму — це блог компанії Imena.UA, де я буду щотижня публікувати декілька матеріалів про стартапи та технології, в тому числі — інтерв'ю з українськими стартапами. Усі зацікавлені в таких інтерв'ю — пишіть на ту ж пошту.

І третій проект оголошу дуже скоро, поки що йдуть перемовини та обговорення із діловим партнером, планування та інші потрібні на старті речі. До кінця липня ви про все дізнаєтесь.

Попереду багато роботи, в зв'язку із чим в соціальних мережах найближчий місяць-два я буду з'являтися рідко, а от блог буде оновлюватися щодня. Буду радий давнім та новим читачам :)

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ