Dec 24, 2008

дякую, або "pay my dues" (c)

(c) Stas by me

Да, я сегодня не один,
Кто один идет домой,
И с ним не будет никого,
Хочешь пей, молчи да вой,
И только вера на стене,
И только дно под ней без дна;
Я наблюдаю, как во мне
Не живет
Она
(с) ДДТ

............................................

зимно-туманно-осінньо-незрозуміло-спокіно-апатично-тихо..
сьогодні сніжно і сонячно.
позавчора мертво-тихо і загально-втрачено.
вчора спокійно-позитивно.
сьогодні трохи дивно...

це був гарний рік.
один із найважчих та найнесподіваніших років у моєму житті до сьогодні.
він приніс силу-силенну веб- та невеб-знайомств.
він подарував мені ще один день народження.
він подарував мені нових друзів, багато знайомих і доволі цікавих особистостей.
цей рік навчив мене бути собою.
це був знервований і зболений рік.
це був рік випробувань і перемог, життів і смертей, поцілунків і образ, криків і тиші, дурниць і речей, про які я не шкодую, бо вчинив саме так, як вважало серце.

всім дякую.
особливо дякую тим понад 1400 особам, які хоча б раз - хай навіть випадково, із примхи гугла - відвідали цей блог і щось почитали із моїх думок.

окрема подяка та вітання із наступаючим-2009 усім ось цим хорошим людям:

Віка, Макс, Світлана - ви завжди були так чи інакше "зі мною", бо ви - найближчі, величезне вам спасибі за підтримку, думки, враження, листи, всілякі приємності і Максу за той експромт-візит ));

А також вітання із НР та Різдвом летять до..
Мілки - наймудрішої жінки на планеті)) і єдиного вдалого прикладу (поки що) того, що мрії та почуття збуваються, якщо дуже захочуть обоє; Олі ака "Принцесса Всея Руси" - я тебе лю, в мене немає більше таких скажених подруг)) а ще щоб ти в 2009-му нарешті підкорила хоча б щось із того, про що ми зазвичай з тобою балакаємо )); Альони - залишайся такою ж позитивно-спрямованою; Жеки - ну шо, Дєд, прарвьомся?!)), Наді - чому ми в університеті стільки не спілкувались, а?!)), Барта - приїжджай у гості, в тебе ж тут десь похресник, здається =), Іллі - фразу "я люблю пиво и немного маму" я використовую дедалі частіше))), Олени - HR forever! читатиму тебе і надалі, я ж маю дочекатись вашого і Володимиром хеппі-енду та весілля ;); Аліни - бажаю Вам, місс, аби в Новому році Ваша краса, розум та професіоналізм були незмінними,..або просто з Новим роком, Queen Alin, і щоб твій принц частіше приїжджав додому )))

Окреме і дуже тепле вітання - Тигренятку, сонечку і просто Іринці. Ми не так давно знайомі. Але дуже хочеться вірити, що це - початок чогось хорошого, м'якого, може - зі смаком м'ятної кави та мандаринок.. Бажаю тобі в Новому Році тепла. Того, яке йде від серця... Щось придумаємо...

Ще одна порція вітань тобі, Анко-Дзвінко, і тобі, Марино. Аню, розкладатимемо світ по поличках - може, вийде гарна бібілотека ;) Маринко, книжка буде? щоб була книжка!!

і ще - всім тим людям, котрі зустрічались мені на шляху життя цього року.
всім вам вдячний.

and all the best wishes & congratulatons to:
Аня Портикевич и Маша Шинода ;)
Катя Романенко
Оля Silent Scream
Alex Sunrise (vkontakte-name)
Яна Кучерук
Серега Зимовец
Машко-Уххтыжжко
Анюта 50кг_Щасьтья(: Зауменная
Alyona -Ginger- Gorbatko
Helen Pure Poison
Андрей Фурсов
Костя Мирин
Аня Михайленко
Zlo-Kostyl Pronkevich
Саша Сторожук
Серый Funamentum Погорелов
Екатерина Whatsername Соловьёва
Cat Нигматулина
Nika Nykyforova
Кристи Лобода
и все-все-все, вас очень много, те, кому желаю в Новом году be the best, the first and the only! ;)



даний блог все ще під підозрою про спам.
якщо його раптом закриють через непорозуміння.. то побачимо, чи буде новий.
зараз же я йду в новий рік за новими враженнями.
блог тимчасово закриваю.
можливо, це такі собі канікули..
можливо, це взагалі назовсім.
життя покаже.

сніжної і ніжної вам новорічної казки!



P.S.: давай помиримось. не тримай на мене зла. Якщо мрії - реальні, то їх можна досягти. Ти точно знаєш, що за цей рік стала для мене людиною чи не настільки ж близькою, як ті, хто був поруч по життю вже багато років. Матиму за честь, якщо зможу називати тебе своєю подругою і надалі. Не йди. Завдавши один одному ще трохи болі, ми не принесемо собі користі. Ставши друзями, ми зможемо бути один для одного завжди близькими попри життєві обставини. Мир?.. Із Новим Роком Тебе. Хай твій wishlist справдиться. Ти ж знаєш, що я пишу це від щирого серця..


5 comments:

  1. Дякую, Сашо! Ти став для мене відкриттям цього року також. Люблю, знаєш, відншукувати з тих 20% потенційно нехворих на банальність людей особливих і дбайливо колекціонувати їх ;-)
    А якщо серйозно, дуже ціную наші відверті розмови і нашу новонароджену дружбу..
    З Новим Роком і тебе :)
    Творчої наснаги, чоловічої рішучості та здоров'я тобі в Новому році! Все інше заробимо або виграємо у лотерею долі.

    Щодо весілля - то ще довго чекатимеш, ми сьогодні вирішили ще рочки зо два почекати з дітьми, а отже і формальності поки не потрібні )))
    Кожен end - це лише початок, початок чогось набагато кращого, тим паче happy end.

    ReplyDelete
  2. 2 Олена:
    Дякую за побажання. Дуже гарно сказала. В нас мете сніг, сподіваюсь, він намете усім нам кучугури позитиву ))

    Теж дуже ціную ті дружні відносини, які в нас склалися, і те, що кожен із нас чимось цікавим надихає іншого. Ще раз щастя вам (вас же там двоє)) )!!!

    ReplyDelete
  3. Сашуля, ты как всегда позитивны до тошноты, когда ж я тебя уму разуму научу -))))))))))

    ReplyDelete
  4. 2 Милка:

    да, я знаю - все люди сволочи, эгоисты и негодяи!!! но за окнами такой снег, что всем кому я должен, я прощаю )))))))))))))))))

    ReplyDelete
  5. Сашуль, я бы как не старалась простить не могу , у меня ж все записано -))))

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ