Організації мусять вийти з кризи, розібравшись у собі та визначивши свої ключові компетенції:(читати повну версію статті "Компетентність та відповідальність")
• Вміння прогнозувати та заробляти на цінностях, а не лише на короткотермінових цілях. Потрібно вміти визначати потреби клієнта, а не лише ходовий товар або дешеві канали просування. Усі розуміють, що потреби є важливими, проте ніхто так і не дійшов до споживача навіть у найбільш зрозумілих для людей сферах як ресторанний бізнес або FMCG. Стійкість і майбутнє будь-якої організації залежить від чіткості розуміння бізнес-цінностей. Навіть якщо це орієнтація тільки на короткотермінові цілі [«короткі гроші»], тобто на підприємницькі цінності, зрозуміло, що у довготерміновій перспективі така компанія може бути успішною лише за умови «довічного» збереження своєї підприємницької жилки, що, до речі, також непросто; це і є її цінністю. Якщо вона почне втрачати цю цінність і не здобуде ніякої іншої, то життя такої організації буде недовгим і ціна невисокою. Власник повинен розуміти це. Ціннісна орієнтація присутня в будь-якій компанії, і що швидше компанія зрозуміє це та навчиться комунікувати всередині та з зовнішніми ринками, то менше внутрішніх конфліктів вона породжуватиме, тим більш ефективнішою вона буде, тим більше вона зможе на цьому заробляти. Багато українських бізнесів побудовані за принципами середньовічної архітектури: захоплюватися ними можна, однак користі з них дедалі менше. Створити успішну в довготерміновій перспективі організацію – це наче виростити дерево: якщо щодня висмикувати його з корінням та дивитися – росте чи ні, плодів не дочекаєшся.
Як ви можете визначити, чи ефективні ви як людська істота – чи приносите ви результати, які відповідають меті вашого життя? Що ви не просто функціонуєте, здійснюючи автоматичні дії і відчуваючи, що марнуєте своє життя?(читати повну версію статті "Ефективність в особистому житті")
Для того, щоб бути ефективними, вам спочатку потрібно зосередитися на всьому, для чого ви існуєте. Для чого ви живете?
Я знаю, що в усіх мовах слово «чому» є паронімом слів «для чого» і «заради чого». Наприклад, в іспанській мові – por qué / para qué; на івриті – lama / lema; сербською – zašto / za što.
Я пропоную вам зосередитися на питанні «заради чого», яке допоможе вам визначити свою мету в житті набагато краще, ніж питання «чому». «Заради чого» спрямовує ваші думки, тоді як питання «чому» їх розсіює, спричиняючи те, що ви шукаєте відповіді скрізь і ніде. Таким чином, замість того, щоб питати себе, чому ви існуєте, спитайте себе «заради чого я опинився на цій землі?» І питання «заради чого» може бути замінене на питання «для кого». У обох випадках ви шукаєте поза собою. Коли ви шукаєте відповідь лише всередині себе, вас можна порівняти з раковою пухлиною, яка використовує енергію лише для своїх власних інтересів (припускаючи, що смерть – це не та мета, до якої ми прямуємо).
Словарный запас
некоторое количество слов о пиаре и для пиара
(читати блог повністю тут)
deepmemo.com - социальный цитатник, лучший друг пользователя интернета.
deepmemo позволяет быстро и легко сохранить все интересное и полезное, что Вы находите в интернете.(дізнатись більше та заватажити тулбар тут)
Благодаря ярлыкам (тэгам) Вы всегда можете найти нужное среди сохраненного.
Система социальных коммуникаций deepmemo позволяет моментально поделиться самым интересным с друзьями.
Анализируя сохраненные цитаты, deepmemo поможет Вам найти новых друзей и единомышленников.
Evernote. Помни всё
Evernote позволяет вам с легкостью сохранять информацию в любой ситуации и с использованием того устройства или платформы, которая вам предпочтительна, делает эту информацию доступной и дает возможность осуществлять поиск по ней в любое время, в любом месте. Мы еще не упомянули, что он бесплатен?(дізнатись більше та завантажити клієнт тут)
No comments:
Post a Comment