Aug 13, 2009

про звільнення, проекти та інші події

Кажуть, півтисячний пост (а цей пост 500-й) має бути про щось важливе, знакове, суттєве ну і решта в тому ж дусі. Поки я довго вибирав, про що ж написати - про чергові скандали довкола неефективних горе-піарників Яценюка, "залізну завісу" інформаційного та комерційного типу в новітню епоху довкола України чи про враження від низки фільмів, переглянутих минулого місяця, життя саме підказало актуальну тему, про яку варто написати (особливо для тих моїх читачів, хто не слідкує за моїм акаунтом на Twitter'і і ще не чув новини).

Мене звільнили. Не зважаючи на успішне впровадження ряду новацій, у власників компанії, в якій я працював, свої заходи боротьби із кризою та оптимізації рівня витрат. Саме тому звільнено близько третини персоналу, включаючи обслуговуючі підрозділи, до яких зараховано і відділ маркетингу (який і без того досить довго вже був у "підвішеному" стані). Сьогодні підписано 2 моїх заяви: про відпустку та про звільнення (остання - "за згодою сторін", що приємно, оскільки, хоча я й працював за формою контакту між СПД та компанією, випадок, коли пишеться "за власним бажанням" мені подобається набагато менше). Отже, фактично я - вільний птах, доступний на відкритому ринку праці з 18 вересня поточного року. Однак це зовсім не означає, що найближчим часом я жадаю поповнити лави офісних працівників, котрі з усіх сил працюють "в ім'я" та "на благо". Компанії, в якій працював, вдячний за досвід, за те, що це було моє перше офіційне місце роботи та за цікавих людей, з якими я там познайомився. Жодних претензій до безпосереднього керівництва не маю, хоча звільнення для мене було несподіваним, але як-то кажуть, "не все в нашій волі". Тим, кого цікавить, що і як я робив минулих 2 роки, можу порадити поглянути мій профіль на LinkedIn, там все записано.

Склав список справ, цілей та завдань на найближчі декілька місяців. Маю щонайменше 2 ідеї щодо власних проектів у блогосфері. Маю бажання вивчити хоча 2 дві додаткових іноземних мови, навчитись добре фотографувати. Можливо писатиму чи малюватиму - ще не вирішив остаточно. А найближчих 3 тижні волію відпочити від усього, звільнити голову від думок і просто відчути, як то воно - "вийти з офісу", позбутись необхідності прокидатись та робити все за графіком, здобути більше часу для самого себе. Пропозицій про нову роботу чи нові проекти найближчі 3 тижні не розглядаю: тотальна відпустка. Чесно кажучи, дуже давно хотів просто НІ ПРО ЩО не думати.

You can't always get what you want
But if you try sometimes well you just might find
You get what you need (c)



PS:
і поки ми чекаємо на нове пришестя Хауса у 6-му сезоні, то дивимось фан-відео "за мотивами". насправді все добре, просто трішки несподівано якось все...




2 comments:

  1. Не впадай у видчай =) все що робиться
    все найкраще.

    ВІТАЮ З 500 постом!!! ТВОРЧИХ УСПІХІВ!!!

    У всіх твоїв почінаннях УСПІХІВ!!!

    ReplyDelete
  2. Бажаю гарно ідпочити і вже з новими силами знайти цікаву роботу :)

    А стосовно інтернет проектів. Зусилля треба об'єднювати з іншими ентуззізястами :))))))))

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ