Aug 9, 2009

MP3 Vacations: Nelly Furtado

якщо є хтось із музикантів, які в мене асоціюються із періодом "травень-липень", то це саме Неллі Фуртадо. якось вже так вийшло, що саме в цей короткий і спекотний проміжок року я майже не виймаю із вух, із колонок та із відео її пісні та альбоми. дуже світла, позитивна, часом трішки надривна енергетика, приємний вокал із латино-акцентом і безліч спогадів, приємних і не дуже, що пов'язують мене хисткою ниточкою із багатьма людьми та подіями, котрі асоціюються у мене із піснями Неллі. це і студентське кохання, і перша гроза, в яку я потрапив у самий пік стихії, і захист диплому, і липневі південні вечори, і друзі, з якими було класно, і багато-багато фрагментів і фрагментиків минулого і - сподіваюсь - майбутнього. спробуйте послухати і ви.

живий виступ на the Craig Kilborn show


акустичний виступ на Sunday Night Classics


концерт у Парижі 2007 року



No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ