Головний редактор журналу «Wired» Кріс Андерсон демонструє, що будь-яка технологія має 4 основних етапи розвитку з точки зору бізнесу та розвитку інтересу до неї: визначення правильної ціни, набуття частки ринку, заміна існуючих аналогів, захоплення ринку. Виступ записано ще 2004 року, але більшість тверджень можна поширити і на нові медіа та феномени YouTube, Twitter, 3G-технологій тощо. Доступні субтитри англійською та українською.
Домены и хостинг по лучшим ценам. Для Украины и России
Пресс-релизы и контекстная реклама для В2В / В2С компаний стран СНГ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Думаю, в начале нового рабочего года не только я люблю устраивать "чистку" своим аккаунтам в соцсетях и рабочим файлам. Весь прошл...
-
Дни праздничные, и пока народ отходит от выпитого и съеденного за минувшие полутора суток, вспомнилась тут мне одна старинная песня, которую...
No comments:
Post a Comment