Головний редактор журналу «Wired» Кріс Андерсон демонструє, що будь-яка технологія має 4 основних етапи розвитку з точки зору бізнесу та розвитку інтересу до неї: визначення правильної ціни, набуття частки ринку, заміна існуючих аналогів, захоплення ринку. Виступ записано ще 2004 року, але більшість тверджень можна поширити і на нові медіа та феномени YouTube, Twitter, 3G-технологій тощо. Доступні субтитри англійською та українською.
Домены и хостинг по лучшим ценам. Для Украины и России
Пресс-релизы и контекстная реклама для В2В / В2С компаний стран СНГ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Against Me! - це цікавий панк-рок. Цікавий саме через іронічні тексти та відео. Тому що підтекст - це той факт, що протест, анархія, власне ...
-
Телевизор большую часть года не смотрю. Смотрю только иногда новости по СТБ (раз в неделю, что-то вроде итогового выпуска или как он у них п...
-
Not so long ago 3+ mln. views via YouTube of a freaky "bad Romance", - and Lady GaGa is back. If you had any doubts about Beyounce...
No comments:
Post a Comment