Slow-motion - це характерна "фішка", яку так люблять вже декілька років усі рекламісти та продакшн-студії. Саме через це аґенція Clemenger BBDO Melbourne вирішила з гумором поставитись до тренду і зняти комічний ролік для пивного бренду Carlton Draught.
Музика - це оперна арія «Nessun Dorma» з опери «Турандот» Джакомо Пуччіні із зміненим текстом, який являє собою суцільну оду slow-motion. За режисерську частину ролику відповідав Paul Middleditch
Домены и хостинг по лучшим ценам. Для Украины и России
Пресс-релизы и контекстная реклама для В2В / В2С компаний стран СНГ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Against Me! - це цікавий панк-рок. Цікавий саме через іронічні тексти та відео. Тому що підтекст - це той факт, що протест, анархія, власне ...
-
Телевизор большую часть года не смотрю. Смотрю только иногда новости по СТБ (раз в неделю, что-то вроде итогового выпуска или как он у них п...
-
Not so long ago 3+ mln. views via YouTube of a freaky "bad Romance", - and Lady GaGa is back. If you had any doubts about Beyounce...
No comments:
Post a Comment