Sep 23, 2011

Соціально-мережевих змін пост

В зв'язку із тим, що мені бракує часу на записи, цей блог деякий час не оновлювався; але це зовсім не означає, що я планую його покинути. Навпаки: планує лише тільки цей блог в подальшому і наповнювати та оновлювати регулярно; а от профілі у твіттері та Google+ швидше виконуватимуть суто технічну роль - нові записи там з'являтимуться не так часто, як досі, лише в разі натискання відповідних кнопок для розшарювання якогось цікавого контенту.

Причина тому полягає в тому, що окрім основного напрямку моєї роботи, з наступного тижня з'являться ще декілька проектів, з якими буде пов'язано більшість витрат мого часу та натхнення.

З вами в стрічках соцмереж безумовно цікаво та весело, але необхідно збалансувати real life та online life (бо останнім часом йде "перегин" саме в бік онлайн-активності, мало лишаючи простору для нових ідей та проектів, і "клацання по кнопочкам" краде продуктивну енергію, псує інформаційну карму і просто погано впливає на баланс життя etc. etc.)

Тому я вирішив залишити собі цей блог, акаунт у Foursquare + оновлений (із Timeline) акаунт у Facebook. Решта соцсервісів тепер будуть виконувати суто декоративну роль: якщо бажаєте отримувати нові дописи від мене, то підписуйтесь на цей блог або на профіль у Facebook. Мої акаунти у Twitter, Google+, Gowalla, Tumblr, Formspring, "ВКонтакте" будуть "заморожені" до кінця місяця. Всім дякую.

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ