Aug 15, 2009

unfollow Friday та ще дещо

Вчора відписався від майже 2-х десятків блогів, в основному - приватних. Причин дві:

1) блог закинутий настільки давно, що вже немає змісту чекати щось нового. Ні, я розумію, бути фаном і "без надії сподіватись" прикольно, але якщо таких блогів вже майже 10 штук...

2) блог ні про що. А ось тут вже треба детальніше сказати. Перше - людина пише в блог "поток сознанія". Причому той "поток" ні разу не творчий, а таке якесь псевдоготичне місиво із дуже-дуже заковиристими емоційними заглибленнями, "пішов у ліс вернусь не скоро". Друге - блог про сеошну тематику (я взагалі сеошників "двадцаті нєполних лєт" не переношу як біологічний вид, у них величезні проблеми із головою та думкою про самого себе), блог із численною копіпастою з новин, форумів та просто "баянів" (я думав, таких вже немає - але ні, дехто із раніше адекватних персонажів почав нести в маси пургу та жовтизну). І третє - блоги із численними перекладами статей чи тем з англійської на російську (я розумію, що Рунет - "там чудєса, там лєшій бродіт і Мєдвєдєв в блогє там сідіт"; але ж читати ті самі новини і публікації 3 -4 рази протягом дня - це марнування часу) (до того ж, більшість перекладів передають лише основну думку, не вдаючись в деталі, і часто хибують на те, що російською називається "косноязычие"; малувато людей пишуть переклади, не вдаючись до прямого калькування чи вміючи створювати огляди без простої "ретрансляції" тексту).

Ось так у мене вивільнилось позицій 20 по блогам, які я читаю. До речі, найближчим часом буде список посилань на блоги з мого Google Reader за рубриками "Фінанси", "Персональні блоги", "Фешн", "Соціальні медіа". Такі ось справи.

UPD:
А ще в мене - завдяки звільненню - є тепер додатковий час, щоб робити огляди актуальних тем у блогах, які я читаю (а таких блогів близько двох сотень). Так що з понеділка щоденно 1 пост буде на якусь із цих тем "Веб 2.0", "Менеджмент та бізнес", "Ринки та ІТ", "Соціальні медіа", "Маркетинг та реклама", "Література, кіно та музика", можливо, ще дещо. Ну і знову повернеться серія постів про лайфхакінг, Твіттер та залишиться курс на соціальні медіа і просто на розповіді про моє повсякденне життя.

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ