May 5, 2009

biz: ІnternetWorldні тренди







повернення представників компанії, в якій я працюю, з такого івенту, як "Internet World - 2009" у Лондоні принесло з собою декілька нових трендів, до яких - з часом - прийдуть усі (або майже всі) українські компанії.

питання не в тому, наскільки це буде виправдано чи вигідно. я цілком розумію інше: питання в тому, що мало хто взагалі розуміє - а навіщо воно оте все треба. тобто - "так, є Твіттер, Фейсбук, ЛінкедІн, це все дуже круто, там так роблять усі, йой, патку мій, давайте щось си робити, бо вже час втратили!" ну чи приблизно десь так.

я - наприклад - не бачу цілковитого розуміння ситуаціі в розрізі "як побудувати стратегію під ІТ-компанію в соціальних мережах", якщо:
1) є ліміти по інформаційній відкритості;
2) є нечітке уявлення структури і ролі соціальних мереж у фінальному прийнятті рішень про партнерство, співробітництво чи тому подібне.

моніторинг конкурентів, трендів та необхідних нам тем тренди тотальної "соціалізації" відпрацьовуюють на всі 150%: дедалі більше бізнес-кейсів, інформації, презентацій стають доступними онлайн безкоштовно, і це поглиблює знання про компанії-конкуренти чи компанії-партнери. але коли обережно торкаєшся теми "а чи можемо ми робити піар", то в нас одна проблемка: "український піар" в його викручено-пост-радянськонезрозумілій практиці та "відзвітувати і забути", як кажуть в "районах", "нє канаєт". ну ні під яким соусом. навіть під найбільш бюджетним.

в мене ось однин головний біль на найближчий місяць: як "породити" (бо це не будування чи написання - це "роди" в муках і з співставленням критичного погляду, європейських практик та інтуїтивних здогадок) цю саму "стратегію для соціальних мереж" і при цьому - щоб ця стратегія не лягла на дно, як це зазвичай стається. наприклад - як довести, що оптимізація в пошуку буде результатом тимчасовим і повністю беззмістовним без веб2.0-підтримки. коротше кажучи - бідний мозок, в нього попереду стратегічний місяць :) під знаком блогів та соцмереж із гордо повернутою в бік західних ринків головою :)

з конференції дістався мені каталог учасників, поблукаю сайтами, потім розповім про свої враження і вам.

П.С.: може, час зайнятись Інтернет-консалитингом, чи 2.0-консалтингом? Судячи з каталогу, в ЄС вже купа таких контор, і всі пропонують якісь такі химерні речі, на кшталт ведення блогу чи промоушену через Твіттер.. в нас люди це задурно роблять, а там - за 1,5К еврів в місяць. економіка продовжує активно продукувати гроші "з повітря" і поки що не схоже, що в "краху доткомів" буде друге пришестя...

2 comments:

  1. Доречі а чому б і ні, в тебе виникла добра думка (Інтернет-консалитинг), розвинь її!!! БАЖАЮ УСПІХІВ!!!

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ