Тема використання Твіттера в якості потужного інформаційного інструмента набирає обертів не лише в західних медіа. Українські компанії теж цілком спроможні використовувати Твіттер в умовах мінімізації бюджетів на рекламу та PR.
Щоб розпочати “твіттерінг”, компанії не треба буде застосовувати складного функціоналу чи спеціалізованого забезпечення. А саме використання даного веб 2.0 — сервісу покликане не лише сприяти зростанню рівня відвідуваності сайту компанії, але й сприяє формуванню позитивного інформаційного іміджу, діалогу із потенційними клієнтами, експертами та дає змогу зібрати великий обсяг корисних тематичних посилань в інтересах компанії.
Все, що вам потрібно:
* свій Твіттер-акаунт;
* фон із логотипом та контактними даними;
* не менше десятка цікавих твітів на тиждень;
* following за кількома напрямками, серед яких мають бути впливові блогери за вашим напрямком діяльності, споріднені компанії та експерти консалтингового ринку, а також тематичні та міжнародні ЗМІ;
* моніторити необхідні вам тематики за відповідними тематикам хеш-тегами;
* слідкуйте за анонсами подій та конференцій, які відповідають вашому напрямкові діяльності;
* зареєструйтесь у тематичних групах твітерян.
Чим варто скористатись:
* для постінгу найкраще підійдуть клієнти TweetDeck та twhirl;
* інструментарій на базі online-сервісів:
моніторинг та пошук:
* пошук за кількома тематиками можна вести із допомогою сервісу Monitter
* виконуйте пошук за подіями
* шукайте за тематиками
* доповніть результати за допомогою геолокації
* шукайте тематичні трансляції та події у Твіттері
зареєструйтесь у каталогах:
* каталог бізнесу та компаній
* створіть бізнес-візитку
* тематики та користувачі у каталогах
* каталог тем
читайте і створюйте тексткасти, опитування та робіть ретвіти:
* робіть трансляції за допомогою хеш-тегів, які ви додаєте до твітів;
* для опитувань скористайтесь цим сервісом
Що дає Твіттер вашому бізнесу:
зацікавленість у вашому брендові;
нові відвідувачі для вашого корпоративного сайту;
концентрація на інформаційних пріоритетах компанії (через “marketing buzz”, “company buzz” та формування сприятливих чуток та експертного авторитету компанії у фаховій області)
можливість діалогу та окреслення позиції компанії стосовно тих чи інших тематик та інформаційних напрямків.
Керуючись цими нескладними рекомендаціями, ви цілком зможете почати успішний шлях до створення ефективного мікроблоґу, сповненого актуальної інформації та експертного підходу до формування іміджу вашої компанії у сучасних електронних медіа.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Долгожданный заказ с Amazon приехал. Заказанная 18 декабря книга должна была прибыть к 8 января, но уже сегодня утром принесли уведомлени...
-
Новина, яка варта репосту: стало відомо, що версія кодексу, яка була опублікована на початку серпня, уже насправді не є актуальною. На гал...
-
кажуть, сьогодні День економіста :) так що, згадуючи, хто я за освітою та маючи багато друзів і знайомих, які працюють в цій сфері, всіх вас...
No comments:
Post a Comment