[Source: OnlineMBA.com]
May 3, 2011
Інфографіка: як заробляють контент-ферми
На прикладі однієї з найбільших контент-ферм світового ринку - Demand Media - показано механізм монетизації та порівняльні темпи продукування і розповсюдження контенту. Аби не виникало зайвих ілюзій: контент-ферма такого рівня - це не просто біржа текстів чи мережа сплогів, які набули популярності на вітчизняних просторах; рівень виконання, авторства та цінності контенту в такому проекті не йде у порівняння із фріланс-біржами СНД.

[Source: OnlineMBA.com]
[Source: OnlineMBA.com]
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Долгожданный заказ с Amazon приехал. Заказанная 18 декабря книга должна была прибыть к 8 января, но уже сегодня утром принесли уведомлени...
-
Новина, яка варта репосту: стало відомо, що версія кодексу, яка була опублікована на початку серпня, уже насправді не є актуальною. На гал...
-
кажуть, сьогодні День економіста :) так що, згадуючи, хто я за освітою та маючи багато друзів і знайомих, які працюють в цій сфері, всіх вас...
No comments:
Post a Comment