[Source: OnlineMBA.com]
May 3, 2011
Інфографіка: як заробляють контент-ферми
На прикладі однієї з найбільших контент-ферм світового ринку - Demand Media - показано механізм монетизації та порівняльні темпи продукування і розповсюдження контенту. Аби не виникало зайвих ілюзій: контент-ферма такого рівня - це не просто біржа текстів чи мережа сплогів, які набули популярності на вітчизняних просторах; рівень виконання, авторства та цінності контенту в такому проекті не йде у порівняння із фріланс-біржами СНД.

[Source: OnlineMBA.com]
[Source: OnlineMBA.com]
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Пост вперше опубліковано 06.01.2011. Але вважаю за доречне оновити його сьогодні Цю колядку я знаю від своєї нині вже - на жаль - покійної...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Вообще-то первый раз в первый класс я должен был пойти в 1991 году, но случилось две вещи: путч Янаева, Пуго и прочих КГБистов и мое неуд...
-
Думаю, в начале нового рабочего года не только я люблю устраивать "чистку" своим аккаунтам в соцсетях и рабочим файлам. Весь прошл...
No comments:
Post a Comment