Mar 26, 2009

free again: конец карьеры фрилансЁра )

(c) by Gilles Alonso

немає нічого дорожче свободи, ніякі гроші, нічого
(с) мій тато

...............................

На дворі економічна криза, всі шукають додаткового заробітку та джерел до поповнення гаманця. А я вирішив зробити безглуздо-логічний крок, і піти з фрілансу. У фріланс оупен-маркет, на відкритих замовників та випадкові пропозиції, я прийшов відносно далекого 2005-го року. Минуло 4 роки, за плечима чимало реалізованих замовлень, задоволених замовників, проб та помилок, досвід роботи на рекламну агенцію (старий сайт), інтернет-медіахолдинг, HR-агенцію та окремих приватних діячів (раз, два) веб-ринку, випадки "кидалова" із оплатою (поки що - лише один, сподіваюсь, що мої підозри не справдяться, якщо ж ні - то комусь у Києві "помінусуємо" карму, із копірайтерами треба поводитись чемно...).

Але тепер я йду.
З одного боку, це безглуздий крок - адже пропозицій начебто доволі, будь-яка фрілансерська біржа пропонує тексти на переклад, сайти, контент, вони потрібні усім. ТОму цей крок нібито безглуздий.

З іншого боку - є основна робота, яка бере певний час. Плюс - є щонайменше три блоги, які я планую розвивати і щось туди писати. Є малювання як хобі, в якому я бажаю розвиватись. Є давній із Мариною мрія-проект "написати книжку". І врешті-решт - є таке поняття, як "якість виконаних робіт". Якщо ти намагаєшся однією - соррі на слові - дупою сісти на кілька стільців одночасно, то в результаті ти сидітимеш на підлозі в кращому випадку. Якщо часу починає бракувати на якісне виконання, не треба не спати ночами - треба оптимізувати напрямки, відкинувши те, що не максимізує користь проектів, посилити те, що має під собою реальну перспективу зростання. Тому цей крок - цілком логічний. Гнатись за грішми не треба - розвивайся, і вони самі прийдуть за тобою.

Усім короткостроковим та випадковим замовникам - щиро вдячний. Насамперед - за досвід та сприяння моєму зростанню в якості копірайтера. Усім довгостроковим замовникам - теж вдячний, за демократичну політику замовлень, відповідальність та своєчасну оплату. Усім нещирим та надто "розумникам" - моє величезне "фе" з вашого приводу і побажання не дурити більше людей, бо рано чи пізно ви втрапите на того, хто дійсно може принести вам неприємності і взагалі зруйнувати вам вашу і без того крихку репутацію.

З 2 квітня 2009 року я залишаю для подальшої розробки дуже обмежене коло проектів та замовлень, про які - звісна річ - говорити не буду, "ібо комерчєская тайна". До побачення, відкритий ринок та біржі статей! Завіса.


3 comments:

  1. мої вітання :) знаю, ти вже якийсь час збираєшся завершити і от, сталось :)

    ReplyDelete
  2. так, дякую :) це навіть більше не через моє бажання чи небажання - просто я зрозумів, що не втигаю за часом )

    ReplyDelete
  3. вольове рішення.. як добре, що ми встигли з рерайтом. Вдячні клієнти :)

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ