Mar 29, 2009

opinion: гарнітури для якісних розмов



Сьогодні поговоримо про якісний звук у вашому вусі :) чому у одному? Тому що особисто в мене гарнітури для дзвінків — це вже річ повсякденна.

А почалося все із гарнітури для мобільного телефону. В мене смартфон Nokia 6680, не дуже маленький за розмірами, тому говорити по ньому тривалий час, тримаючи біля вуха, по-перше не зручно, по-друге — кажуть, для здоров'я шкідливо. Саме тому вже майже рік користуюсь гарнітурою. Придбав я Platronics Voyager 520. Переваги аксесуару: якісний і гучний звук, добре тримає заряд (два дні при більш-менш інтенсивній експлуатації), має зручну док-станцію, гарно працює в умовах типу гамору на вулиці, дощу чи сильного вітру. Недоліки: великувата за розміром і має трохи незграбну завушину (яку я примудрився нещодавно, майже після року інтенсивного користування відірвати =) тепер довелося посадити завушину на клей; але це є швидше моя незграбність (намагався різким рухом її зняти), аніж недолік конструкції). Штука ця дуже зручна. Єдиний ґандж — легкість пластику компенсується трохи завеликим розміром. В майбутньому, можливо, зміню її на більш елегантну та тонку.

А другий спектр використання гарнітур — для дзвінків та голосового чату — розпочався у мене із встановленням Skype. Тоді мені і знадобилась гарнітура на одне вухо, яка б чітко та якісно передавала звук в обох напрямках, не спотворюючи його. Власне, збирався швидше розшукати знову-ж таки Platronics, але на очі потрапила гарнітура KOSS CS-95. Гарнітура має один навушник, регульовану жорстку конструкцію фіксатора на голові із підсиленого пластику та мікрофон, який підгинається під овал обличчя. Загалом враження дуже позитивні. По-перше, звук має увесь спектр басів і не “калічить” голосу співрозмовника, відсутні ті “сухі” ноти, якими зазвичай відомі більшість “мобільників” при передачі голосу. Конструкція легка, але міцна, трохи жорсткуватий фіксатор на голові, але при правильному підборі розміру (розмір регулюється шляхом переміщення дужки) справляє цілком нормальне відчуття (протягом майже годинної розмови поправив гарнітуру лише раз). Мікрофон чутливий, тому гарно передає звук навіть коли говориш тихо. Одним словом, краса та й годі =)

А ви користуєтесь гарнітурами? І якщо користуєтесь, то якими саме (для мобільного, для Інтернету, яких марок, як довго, які враження від використання)?


3 comments:

  1. о, супер тема :) я как раз в процессе выбора гарнитуры, требования чтобы рабола а с обеими мотороллами и с компом тож (скайп, войс овер айпи фон). Причем, одновременно, чтобы не зависимо от того, куда звонок поступает можно было нажатием на ухе поднять трубочку :) Может подскажешь чего? Буду очень благодарна :-)

    ReplyDelete
  2. знаю, что большинство Платроникс сейчас поддерживают два устройства одновременно (кстати, и описанная мной гарнитура тоже, но я пока не пробовал с 2-мя блютусами одновременно, надо потестить). В целом могу посоветовать Платроникс как качественное решение, которое не привязано к конкретной модели телефона и обладает качественным удержанием сигнала, плюс кнопка ответа и регулирования звука прямо на "ухе"

    ReplyDelete
  3. Привет добрый день
    Я здесь, чтобы помочь вам в решении ваших духовных и физических проблем с помощью исконных сил, которые я искренне унаследовал от моего деда. Я могу помочь вам воссоединиться со своими бывшими, восстановить ваши семейные проблемы, вылечить от ВИЧ-инфекции и любых других заболеваний. Вы можете связаться с моим электронным письмом сегодня по адресу: okosunhomeofsolution@gmail.com или whatsapp +2348159058141, чтобы помочь вам вернуть потерянную любовь, а также разыграть следующее заклинание, такое как разводное заклинание, заклинание брака, связывающее заклинание, прекращение обмана, защитное заклинание, месть и заклинание смерти.

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ