Sep 25, 2009

7 Twitter-related commercials, або Тверезіший погляд на Твіттер

Як стало відомо нещодавно, Twitter залучає ще 100 млн. доларів для фінансування, а загальна капітальна вартість його сягнула - за попередніми оцінками - 1 млрд USD. Корисність даної платформи з точку зору швидкості реагування, прихованого маркетингового потенціалу та агрегування інформації сумнівів не викликає. А як щодо реального життя? Наскільки Твіттер необхідний людям? Просто людям, які не є офіційним "рупором" видання, старт-апу, бізнес-одиниці, великої корпорації чи зірки фешн, медіа тощо. Поміркуємо над цим разом із авторами 7 відео-роликів на тему Твіттера.

Просте пояснення того, що таке Twitter, для чого він і як ним скористатись

Але якщо використовувати мікроблоггінг постійно, виникає запитання, чи досить стандартних 140 символів на усі випадки життя? Про це - наступний ролик:


Комерційна складова інформації, яка постійно поруч із нами, - факт незаперечний. Досить хоча б поглянути на рекламний ролик одного із західних 4G-провайдерів, де також йдеться - серед іншого - і про комунікаційні потужності Твіттера:


Але наскільки це важливо для окремої людини? Уявімо разом із американським коміком Деном, що буде, якщо "оживити" Твіттер і вивести його принципи "відкритості" та "думок вголос" на вулиці міст:


Подумаємо і над тим, чи не забагато часу деякі з нас присвячують мікроблоггінгу:


І до того ж - наскільки стабільним та суттєвим є сама база сервісу:


А якщо вже геть добре подумати, то хіба не краще просто ПОДЗВОНИТИ тому, хто тобі справді потрібен, і домовитись про зустріч, вечірку чи спільних похід на концерт, ніж "сповіщати" про це, окрім своїх друзів, ще пару сотень чи тисяч фолловерів?


Будьте конструктивними, і не абсолютизуйте жодну із онлайн-платформ - вона лише 1 із десятка способів комунікації.

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ