Oct 7, 2009

5 років від початку Помаранчевої Революції та передвиборчі роздуми на 2010 р.

Власне приблизно в ці дні 5 років тому починалась президентська передвиборча кампанія, як стала причиною Помаранчевої Революції (подобається вам цей термін чи ні - мені особисто начхати, цей термін в історії новітньої України вже був, і його не скасувати (кому - на щастя, кому - на жаль)). Власне, якби яйце не перетворилось на "тупий твердий предмет", якби податківці не прийшли до СПДшників збирати податки на 6 місяців наперед, якби один із кандидатів не сидів за розбійні напади та не мав "тьомного прошлого", якби людей під ЦВК не били молотками по головах, а на вулицях таких міст, як Миколаїв (в якому я народився, виріс і жив 2004 р. в тому числі), не стояли десятки автобусів із "бритоголовими"; якби не було "ковбоя верхи на Україні" по ТБ та ксенофобських листівок у поштових скриньках; якби "Піхвошек" (я від 2004 р. називаю цього "журналіста" лише так, тому що на власне прізвище він не заслуговує своїм "чесним" трудом на тодішній "блакитний" штаб в кінотеатрі "Зоряний") не городив в ефірі "плюсів" відверту брехню, а по "5 каналу" не було цілодобових "без коментарів" із київських вулиць - то ми би мали президента на Я., путінський кишеньковий режим і диктатуру тих, "кто бил нічєм і стал всєм". Дяка людям (не політикам, ні - простим людям) - цього не сталося. Хто каже, що він / вона до політики "індиферентний" і ходив 2004-го голосувати "проти всіх", бо мовляв "знал, что так получится" - не кривіть душею. Просто якби кандидат на Я. не був зеком-кримінальником - ви б за нього проголосували. А так соромно було в очі знайомим та друзям дивитись, от ви і поставили свій боягузливий "хрестик" навпроти графи "проти всіх". А тим, хто готується йти на вибори президента в січні 2010 р., просто раджу подивитись ось цей яскравий момент із одного ток-шоу. Ці слова - не лише про "них" у "бріоні" та "гуччі", а про нас. Тож не будьмо стадом баранів...



1 comment:

  1. Мені придеться в ціх виборах приймати участь в якості члена районної тереторіальної комісії, і я вже вявляю що буде за жах =)

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ