Dec 1, 2009

Як я безпровідний Інтернет поповнював і що дізнався (не реклама)

Одразу попереджаю - пост не проплачений і не замовлений: просто сьогодні пригадалося, що треба сплатити за Інтернет на наступний місяць (в мене контракт). А оскільки у Вінниці неділя все одно як в католицькій Польщі - неробочий день, коли взагалі ніщо і ніде не працює, крім кількох супермаркетів - то довелося мені багато цікавого взнати.

Перше - у Вінниці PEOPLE.net переїхав на нову адресу, а тому я не поїхав туди, а став шукати адреси дилерів оператора. Оскільки це була неділя і майже половина із цих магазинів не працювала, довелося шукати інші способи поповнити рахунок, врешті-решт скористався iBox-івським терміналом у ТЦ "Магіцентр" на Козицького. Поки вивчав де і як поповнюватись, натрапив на цікаву інформацію про знижену вартість трафіку та безлімітні набори Інтернет-послуг «День», «Ніч», «Доба» за ціною від 10 до 30 гривень на день (якщо раптом треба буде безліміту повного - в мене сьогодні тариф на 10 Гб трафіку - то тепер знаю і про таку можливість). Загалом рівень прийому сигналу та швидкість (від 128 до 560 Кбіт/с) мене влаштовує, але цікаво, скільки ви сплачуєте за Інтернет і яким оператором користуєтесь? Особливо цікавить інформація від тих, хто використовує безпровідний доступ, 3G, CDMA тощо.

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ