Dec 27, 2009

Wishlist до Діда Мороза

Дорогий Дід Мороз, Санта-Клаус чи Святий Миколай, чи Вселенський Розум, чи Бог, чи Хто-Там-Нагорі-Керує-Усім-Процесом, чи Матриця, чи інший Космос!

Цей рік видався в мене f#cking shitty, будучи позначений виключно матеріальними надбаннями та виключно морально-емоційними та людськими втратами. Так що ти в курсі, цього року будь ласка без "оленів" та інших epic fails (це вже мабуть, пів-України попросило).

Знаю-знаю, що кожна людина - сама коваль своєму щастю, що yes we can, time to change і все таке інше. Але можна, я тут пару-трійко бажань все ж таки загадаю: а раптом збудуться?!

Перше - хочу загадати здоров'я собі та своїм батькам, рідним, близьким та друзям. Щоб ми в тому складі, в якому живемо ось на сьогодні, дожили і до 1 січня 2011 року (мінімум хоча б), а потім ще років із 40 як мінімум. А то вже трохи припрягло втрачати людей (у прямому та переносному значенні цього слова).

Друге - давай, Діду Санта-Клаусе, в Новому році ти щось зробиш із вітчизняним ТБ та виробниками телесеріалів, або подаруєш мені велику безкоштовну супутникову "тарілку" із виключно іноземними англомовними каналами фільмів та новин, бо зовсім не вмикати телевізор в мене якось не виходить, а "чорнуха", "папіни-дочкі-стайл"-серіали, "джинса" та "політота" на ТБ вже так дістала - ти собі в своїй Лапландії навіть уявити не можеш. І реклами зроби please рази в 3-4 менше.

Третє - в Новому році бажаю собі, аби в мене була справа, яка приносить задоволення та хороші гроші (хліб із маслом можна не загадувати, однаково я масла не люблю; але принаймні в 2-3 рази більше, ніж зараз). Роботи заради роботи чи заради досвіду, чи заради дисципліни я вже "наївся", давай тепер в 2010-му буде цікава справа заради pleasure, style & making money.

Ну що ще... А, ось: в Новому році бажаю собі відсутності "зайвих" знайомств, поменше довіри до людей (і особливо до представниць протилежної статі, які цю довіру used to use у значних обсягах), побільше егоїзму та честолюбства, Flickr Pro - акаунт, купу усіляких гаджетів, які я люблю і на які в мене є плани, нових зустрічей із давніми друзями і взагалі усіляких changes на краще.

P.S.: стосунків чи романтики загадувати не буду - ти, Санто, однаково не виконуєш ці "дурні" побажання, це до Святого Валентина звертатись треба. Все, my wishlist is done, hope you'll help with something somehow. Merry Xmas, Happy New Year etc. etc.

2 comments:

  1. Сашка! ты забыл попросить много секса и новый коммуникатор :)

    ReplyDelete
  2. точно! причем начать я бы предпочел именно с HTC Hero =))

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ