Jul 30, 2010

Блогери, вчіть англійську і переїжджайте із ЖЖ

Українського блогера Олега Шинкаренка викликають до СБУ на співбесіду.
Про це він написав в своєму блозі.
"До мене в кіноклуб прийшли люди, які представилися співробітниками Служби безпеки України", - розповів він.
"Участі в обговоренні картини гості не брали, а після фільму, коли вже всі глядачі розійшлися, один з них (а їх було троє могутніх кремезних хлопців) пред'явив мені своє посвідчення та спитав, чи не можу я завітати до них в СБУ на розмову зі слідчим", - пише Шинкаренко в своєму блозі.
"Коли я поцікавився, про що саме буде розмова, він сказав, що розмова стосуватиметься записів в моєму ЖЖ, які "оставили неприятный след в душе". У кого саме і які конкретно записи в моєму ЖЖ залишили неприємний слід, вони мені не повідомили, але поцікавилися, чи зможу я прийти до слідчого без повістки", - розповів блогер.

(с) "Українська Правда"

Висновок перший: переїжджайте із ЖЖ якнайдалі (пішов відключати свого акаунта). Висновок другий: вчіть та пишіть англійською. Принаймні - про політику та РПЦ. Щоб без "нєпріятних слєдов в душє". Гебісти-бо, вони такі: їм тільки насліди в душу, ще потім кадилом заробиш, від попа на "ескалейді". Так що краще переїжджайте на іноземні платформи: там "людям в сєрих пагонах" трохи складніше ведеться.

Bookmark and Share

Домены и хостинг по лучшим ценам. Для Украины и России

Пресс-релизы и контекстная реклама для В2В / В2С компаний стран СНГ

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ