Кажуть, коли криза в сюжеті - зніми в рекламі дітей. В даному випадку взяли просто реального хлопчика-буддиста і реальну дівчинку-мусульманку, поставили перед камерою і без заготованого тексту чи режисури задали йому декілька питань. Якщо діти можуть любити і не знати релігійних чи расових забобонів, чому дорослі про це забувають?
Ролик присвячено "Дню Націй" в Малайзії.
Агенція: Leo Burnett Kuala Lumpur
Домены и хостинг по лучшим ценам. Для Украины и России
Пресс-релизы и контекстная реклама для В2В / В2С компаний стран СНГ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Інфографіка про те, як веб-технології, онлайн-реклама, комунікації та VoIP наберуть обертів до 2015 (як на мене, то це може статись значно р...
-
Периодически пишущим с "предложениями" людям, полагающим, что SMM-специалист должен объединять в себе навыки сеошника - пиарщика -...
-
Пираты обещали - пираты сделали: полная версия фильма о "Пиратской Бухте" и ее борьбе с копирастами миром авторского права и круп...
No comments:
Post a Comment