Oct 23, 2010

Маркетинг у краудсорсі: стартап IQVine

Ще наприкінці літа отримав на ЛінкедІні ось такого листа із запрошенням протестувати стартап для маркетологів:

Hi Alexandr,

I’m Scott Kwon, co-founder of IQVine, a new online market research platform. We just launched our service and there are already several research projects funded by investors and operating executives in Silicon Valley and New York.

Given your interest in social media and social commerce (e.g. Groupon), we thought you might be interested in participating on the research projects as an expert. It’s open participation and experts are judged by our clients based on their research performance only, not resume. High performing experts not only earn $ and status for the research but also get exclusive leads to consulting projects with our clients and invitations to paid surveys.

If you are interested in participating, please visit www.IQVine.com or contact me at scottk@IQVine.com

Thank you and looking forward to hearing from you.

Тепер - трохи вражень від використання даного сервісу та скріншотів.


Власне IQVine - це своєрідна біржа маркетингових досліджень. Наразі сервіс у "альфа-версії" і містить відносно невелику кількість проектів. Підтримує авторизацію за допомогою профілів у Гугл чи ЛінкедІн. Учасник може виступити в якості замовника маркетингового дослідження чи в якості експерта, який пропонує свої послуги. Гроші за виконану роботу розподіляються між тими, чиї заявки та результати роботи будуть схвалені замовником дослідження. Більшість досліджень, які перебували чи перебувають у розробці, орієнтуються на бюджет в межах тисячі доларів. Основні теми, які цікавлять замовників - це потенціал запуску сервісів колективних покупок чи ємність ЦА для просування проектів у соціальних мережах. Власне, ніяких особливих труднощів робота із цим сервісом не викликає. Однак мала чисельність відкритих проектів та потреба виключно у англомовних дослідженнях трохи зменшує його перспективу для вітчизняних фахівців, які бажають попрацювати у фріланс-режимі. Даний стартап насамперед цікавий з точки зору моделі, яка використовується в процесі подачі та виконання досліджень. Можливо, варто було б створити аналогічний проект і у нас: це дало б змогу працювати над невеликими проектами в сфері досліджень ринку шляхом відбору заявок не лише за потребами замовника, але й спираючись на дані про пошукача у тому ж ЛінкедІні чи в інших джерелах.

Тепер - трохи скріншотів. Так виглядає головна сторінка сервісу:



Увійти до сервісу можна або шляхом реєстрації нового користувача, або використовуючи вже існуючи механізми входу за допомогою ваших акаунтів із інших соціальних сервісів:


Після входу чи реєстрації (до речі, ви обираєте, ким саме будете - замовником дослідження чи дослідником) вам доступний список проектів, відкритих для роботи:


Коли обираєте конкретний проект, можно не лише переглянути вимоги до учасників та параметри дослідження, але й обсяг бюджету, поточну кількість фахівців, які вже погодились працювати над проектом, та деякі інші відомості:



Почитати про фінансову сторону роботи сервісу (хто і за що і скільки отримує в результаті роботи сервісу)

Знайти відповіді на інші питання щодо роботи IQVine.

Bookmark and Share

Замовити хостинг PR Аудиокниги DVD фильмы Приобрести ссылки

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ