Сучасний контент-проект широко використовує мікроформати: стислий виклад основної суті матеріалу статті чи запису + посилання на сам матеріал або ж посилання + короткий перелік тематичних тегів. Втім, це не єдина риса мікроформатів текстового контенту. Мікроформати стали вкраї поширеними завдяки соціальним медіа: "піонером" в популяризації мікроформатів протягом 2008-2009 років став Twitter та його 140 символів.
Який вигляд нині мають мікроформати в нових медіа? Як їх можна використати і в що мікро-контент трансформується вже в найближчому майбутньому? На ці питання теж спробував відповісти коротко:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Долгожданный заказ с Amazon приехал. Заказанная 18 декабря книга должна была прибыть к 8 января, но уже сегодня утром принесли уведомлени...
-
Новина, яка варта репосту: стало відомо, що версія кодексу, яка була опублікована на початку серпня, уже насправді не є актуальною. На гал...
-
кажуть, сьогодні День економіста :) так що, згадуючи, хто я за освітою та маючи багато друзів і знайомих, які працюють в цій сфері, всіх вас...

No comments:
Post a Comment