Jan 3, 2013

Як полегшити життя контент-менеджера

Коли 2008 року я почав працювати контент-менеджером одного із місцевих регіональних сайтів, то коло моїх завдань було відносно невеликим: підготувати рерайт новин чи текстових публікації, завантажити матеріали на сайт, прикріпити картинки в якості ілюстрацій - і опублікувати матеріал чи розставити його в заплановані на наступні кілька днів.



Так було до того, коли в 2010 році "вибухнули" соціальні мережі та змінились вимоги та завдання контент-менеджерів. Вже за 2-3 роки, працюючи контент-менеджером великого проекту із всеукраїнською аудиторією, я зіткнувся також із необхідністю оптимізації текстів та розстановки внутрішніх і зовнішніх посилань, переформатування ілюстрацій та картинок, дотримання політик тегування та завданнями додаткового поширення контенту - і все це із обов'язковим врахуванням форматів, вимог та очікувань аудиторії в соціальних мережах. І ще із багатьма рутинними, але необхідними операціями зтикається будь-який контент-менеджер сьогодні.



Як же полегшити набір повторюваних операцій контент-менеджеру, котрий лише починає роботу і при цьому хоче мінімізувати рутину у власній діяльності? Про це - у наступній презентації:


No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ