Коли 2008 року я почав працювати контент-менеджером одного із місцевих регіональних сайтів, то коло моїх завдань було відносно невеликим: підготувати рерайт новин чи текстових публікації, завантажити матеріали на сайт, прикріпити картинки в якості ілюстрацій - і опублікувати матеріал чи розставити його в заплановані на наступні кілька днів.
Так було до того, коли в 2010 році "вибухнули" соціальні мережі та змінились вимоги та завдання контент-менеджерів. Вже за 2-3 роки, працюючи контент-менеджером великого проекту із всеукраїнською аудиторією, я зіткнувся також із необхідністю оптимізації текстів та розстановки внутрішніх і зовнішніх посилань, переформатування ілюстрацій та картинок, дотримання політик тегування та завданнями додаткового поширення контенту - і все це із обов'язковим врахуванням форматів, вимог та очікувань аудиторії в соціальних мережах. І ще із багатьма рутинними, але необхідними операціями зтикається будь-який контент-менеджер сьогодні.
Як же полегшити набір повторюваних операцій контент-менеджеру, котрий лише починає роботу і при цьому хоче мінімізувати рутину у власній діяльності? Про це - у наступній презентації:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Долгожданный заказ с Amazon приехал. Заказанная 18 декабря книга должна была прибыть к 8 января, но уже сегодня утром принесли уведомлени...
-
Новина, яка варта репосту: стало відомо, що версія кодексу, яка була опублікована на початку серпня, уже насправді не є актуальною. На гал...
-
кажуть, сьогодні День економіста :) так що, згадуючи, хто я за освітою та маючи багато друзів і знайомих, які працюють в цій сфері, всіх вас...

No comments:
Post a Comment