Коли 2008 року я почав працювати контент-менеджером одного із місцевих регіональних сайтів, то коло моїх завдань було відносно невеликим: підготувати рерайт новин чи текстових публікації, завантажити матеріали на сайт, прикріпити картинки в якості ілюстрацій - і опублікувати матеріал чи розставити його в заплановані на наступні кілька днів.
Так було до того, коли в 2010 році "вибухнули" соціальні мережі та змінились вимоги та завдання контент-менеджерів. Вже за 2-3 роки, працюючи контент-менеджером великого проекту із всеукраїнською аудиторією, я зіткнувся також із необхідністю оптимізації текстів та розстановки внутрішніх і зовнішніх посилань, переформатування ілюстрацій та картинок, дотримання політик тегування та завданнями додаткового поширення контенту - і все це із обов'язковим врахуванням форматів, вимог та очікувань аудиторії в соціальних мережах. І ще із багатьма рутинними, але необхідними операціями зтикається будь-який контент-менеджер сьогодні.
Як же полегшити набір повторюваних операцій контент-менеджеру, котрий лише починає роботу і при цьому хоче мінімізувати рутину у власній діяльності? Про це - у наступній презентації:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Пираты обещали - пираты сделали: полная версия фильма о "Пиратской Бухте" и ее борьбе с копирастами миром авторского права и круп...
-
Периодически пишущим с "предложениями" людям, полагающим, что SMM-специалист должен объединять в себе навыки сеошника - пиарщика -...
-
Інфографіка про те, як веб-технології, онлайн-реклама, комунікації та VoIP наберуть обертів до 2015 (як на мене, то це може статись значно р...

No comments:
Post a Comment