Текстовий контент на сьогоднішній день створюється в більшій чи меншій мірі таким, щоби він відповідав вимогам та очікуванням аудиторії соціальних мереж та сервісів. З цією метою обираються не лише майданчики для поширення контенту, але й інструменти та формати, за допомогою яких текст, фото, звук та відео "пакують" в одну "обгортку" і подають на екран ноутбука, планшета чи мобільного телефону.
Які основні завдання та ролі при цьому "приміряють" на себе автори, проекти та редакції контент-проектів? Про це - у невеличкій презентації:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Пираты обещали - пираты сделали: полная версия фильма о "Пиратской Бухте" и ее борьбе с копирастами миром авторского права и круп...
-
Периодически пишущим с "предложениями" людям, полагающим, что SMM-специалист должен объединять в себе навыки сеошника - пиарщика -...
-
Інфографіка про те, як веб-технології, онлайн-реклама, комунікації та VoIP наберуть обертів до 2015 (як на мене, то це може статись значно р...

No comments:
Post a Comment