Nov 26, 2008

BlogCamp manager = spam manager

against spam

Нечего на зеркало пенять..
(с) із одного російського прислів'я

.........................................

Ні, я розумію, що у всіх трапляються помилки, важкі дні, проблеми з клавіатурою, сервером і руками. Трапляються. Але "засвітити" базу на 800 з лишком адрес і ще й нафлудити півтора десятки бесід із десятка листів кожна мені у поштову скриньку вмілими руцями панни Олі Дегтярьової - це вже переборчик. Великий переборчик. І відмазуватись, "ета вишло случайно, і я ні хатєла", не треба. Не надто фахово це з боку команди "БлогКемпу", не надто. Взагалі, тепер я сто разів подумаю, перш ніж потрапити в таку "спам-базу". А поки що "дуже дякую" за "удар із космоса".

Цитатка: "Під час Блоґкемпу ми зібрали аудіо відгуки від найрізноманітніших учасників, щоб мати змогу краще вам показати враження під час самої події – їх можна прослухати ось тут. Ну а відео презентацій можна знайти тут – саме зараз ми продовжуємо додавати відео файли до списку, тому якщо цікавої вам презентації ще немає в списку, загляньте трішки пізніше. Файли проіменовані наступним чином – день, номер аудиторії, назва презентації. "(с)

Ну а обговорення цього сцуко милого вчинку.. (соррі за мою французьку!) та цього випадку нехтування усіх правил приватності дивіться тут, в блозі УнаБомбера



No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ