Jan 2, 2009

з Новим

coffee..

пусть сбудется все самое заветное..
(c) Тигренятко

чтобы когда 31 декабря 2009 я тебе позвоню и спрошу "ну, что хорошего у тебя за этот год?", то ты мне перечислял список часа два подряд, не меньше
(с) Вика

девушку тебе. адекватную.
(с) Света

зарплату тебе в долларах и депозит в евро
(с) Женька

щастя. теплого. казкового. справжнього :)
(с) Дзвінка

але головне здоров*я та голову на плечах.не довіряй нікому\. вірь у себе:)
(с) Stervenyatko

........................................................


Let this year be really new. Not just "new year" but in general.. you know.. the hardest task is to start DOING, but keep PLANNING stays hard as well..

Календар перегорнуто. Помовчати із тиждень. Тепло. Точніше, активно займатись пошуками тепла. Відчувати легку збайдужілість до оточуючих буднів, до банальних фраз, до побажань і взагалі не відчувати на смак та дотик той Новий рік.

Подивитись замість новорічної промови Президента фільм "Безумие". Помовчати. Подумати. Помітити, наскільки всі говорять про схожі теми, фільми, проблеми, наскільки всі звикли повторюватись і повторювати, неначе бути СОБОЮ - це вже ненормально.

Вичистити мобільний від номерів, які вже півроку чи рік мовчать. Викинути старі записники, де повно думок та віршів про тих, хто давно пішов у тінь, хто став минулим.

Трохи посумувати, що рік був саме таким, що він минув, вигорнути усі сміття та душевно-емоційний мотлох за поріг, залишити його там.

А ще..помилуватись нічним містом, йти хрустким морозним і все ще білим снігом, побажати собі нереально багато і надзвичайно мало - ЩАСТЯ. Пити чорний чай зі скибкою півмісяця у формі лимона (чи лимона у формі півмісяця). Стирати зайві смс-ки. Скласти список справ на перший місяць нового року. Лягти спати о четвертій ранку без усілякої на то причини, а просто лише тому, що не було чим зайняти час..

PS: деякі цитати з фільму ("Безумие", 2008) (подивитись можна [тут])

"- Вокруг полным-полно идиотов, док. Не становитесь одним из них".

"- я люблю тебя...
- да ладно тебе."

"- я всё отдал бы, чтобы стать тобой. Всмысле - вернуться в твой возраст"


"- я ненавижу свою жену.
- а я - своих родителей..
- тебе нужна девушка.
- нам обоим нужна девушка, док."

"- как пел B.I.G.: "сучки уходят.."
- ага, "..а пушки остаются с нами"
- точно!"

"- если ты не звонишь, потому что я сказал, что я люблю тебя, то извини, я не это имел в виду.. хотя знаешь что?! К черту!!! Идет оно всё! Я именно это и хотел сказать!"

"- постой здесь, пока я не ушел. я хочу запомнить этот момент. у меня раньше такого не было.
- чего не было?
- мне раньше никогда не разбивали сердце."



З НОВИМ.


4 comments:

  1. Это лучше чем заболеть.Уже 3 января, а я как на волнах, то вверх то вниз, и все бы нечего, если б завтра мне не надо было садиться на поезд, да и то б не было проблемой если б это был 81, а так это какой то дополнительный который прибывает в 05.01 юху!
    Тошнит от чая-)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. Милка, поправляйся!!!!!! и хороших праздников!!!!!

    ReplyDelete
  3. Тебе тоже, приеду пообщаемся-)))Чур я первая буду ныть-))))))))))

    ReplyDelete
  4. nobody gonna cry ))) как приедешь - созвонимся

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ