May 23, 2009

чи працює досі рецепт "1 публікація - 99 ресурсів"?

свого часу в практичній діяльності копірайтера (коли я ще займався цим) мені трапився доволі цікавий матеріал на тему "як 1 стаття може заповнити 99 ресурсів". автором її був Мет Баккак, і ось цю технологію я оповім вам у вільному перекладі. можливо, хтось захоче спробувати і перевірить, чи ця технологія така ж ефективна, як і 2 роки тому, коли цей матеріал вперше побачив світ. з того часу пошукові механізми стали більш досконалими та складними, однак в цій підбірці чимало цікавих ресурсів, тому гадаю, з невеликими змінами технологію "1 стаття - 99 ресурсів" можна і досі довольно успішно використовувати.

отже, загалом технологія включає 9 послідовних кроків, котрі покликані збільшити трафік та оптимізувати результати видачі за пошуковими запитами Google.

Крок 1.
Написание статьи. Основная рекомендация – объем статьи от 300 до 500 слов.
Также автором предложены ресурсы, на которых возможно воспользоваться услугами по написанию статьи, в случае, если по каким-либо причинам нет возможности сделать это самостоятельно. Вот они:

Elance.com
GuestProfessor.com
TheRealArticleFactory.com
ThePhantomWriters.com
Content-Writer.org

Крок 2.
Размещение готовой статьи на различных ресурсах. Основная рекомендация здесь – «призыв к действию» в заголовке статьи, а также в самом содержании. Автор приводит следующий пример:
“There are many strategies to making money on the internet, but nothing makes sense unless you have a big list. Email Marketing is the most profitable way to make money on the internet. When you build a list of hot and hungry prospects you control your future. Discover how to use the internet and turn your computer into a cash gushing machine. Sign-up right now for Matt Bacak’s FREE online newsletter to find out how to do exactly that – Go here: http://www.promotingtips.com.”


Articlebiz.com
Articlecity.com
Articledashboard.com
Ezinearticles.com
Selfgrowth.com
Articlealley.com
Articlecube.com
Easyarticles.com
Ideamarketers.com
Articles.webraydian.com
Site-reference.com
Submitondashboard.com
The-article-directory.com/index.php
tisoftware.biz/articles/index.php
A1-articledirectory.com
Afroarticles.com
Articlecat.com
Articlepros.com
Articlerich.com
Articlebase.com
Articlesbeyondbetter.com
Articleleson.com
Contentdesk.com
Earticleonline.com
Top7business.com/submit
Webmasterslibrary.com
Workoninternet.com
Ams-skins.morethanarticles.com
Articlecrux.com
Articlesyndicator.com
Local-list.us
Commonconnections.com
Article99.com
Articlebankonline.com
Articlecafe.net
Articleclick.com
Articlecrash.com
Article-directory-central.com
Articlegeek.com
Article-junction.com
Articlenorth.com
Articleretreat.com
Articlesbin.com
Article-submission.us
Article-voip.com
Articlezap.com
Bigarticlepro.com
Bigarticlepro.com
Christiannotepad.com
Crixi.com
Electrictext.com
Ezine-directory-express.com
Freearticlepost.com
Gratisartikler.com
Impactarticles.com
Isysi.com
Marketmyarticle.com
Media13.com

Крок 3.
Створення прес-релізу на основі статті та його розміщення на таких ресурсах:

i-newswire.com
clickpress.com
free-press-release.com
express-press-release.com
1888pressrelease.com
pr9.net
pressbox.co.uk
pressmethod.com
pressreleasespider.com
malebits.com
prnuke.com
prlog.org
afly.com
press-base.com
pressexposure.com
sanepr.com
prurgent.com
prbuzz.com
prfree.com
freepressindex.com
transworldnews.com

Крок 4.
«Переработка» статьи в видео. В данном случае автор подразумевает создание видеоролика, содержание которого каким-либо образом перекликается с содержанием статьи. Мэт рекомендует создавать видеоролик в PowerPoint либо некой программе «Sony Vegas Movie Studio». Рассматривается создание видео путем «сведения» предварительно записанного аудио-ролика и группы слайдов либо фотографий. Очевидно, что можно использовать и видео, созданное более привычным путем)


Крок 5.
Розміщення відео на сайтах:

AtomFilms.com
Blip.tv
BoFunk.com
Eyespot.com
Flurl.com
GoFish.com
GUBA.com
LiveLeak.com
LiveVideo.com
MegaVideo.com
Motionbox.com
Revver.com
Sharkle.com
SPIKE.COM (ifilm)
Stickam.com
SUMO.tv
Twango.com
Veoh.com
Video.google.com
Video.yahoo.com
vidilife.com
vMix.com
YouTube.com

Крок 6.
Створення подкасту чи радіостанції на основі iTunes.


http://www.apple.com/itunes/tutorials/

Крок 7.
Створення блогів із самою публікацією в тілі блогу та розміщенням створеного відео на сторінках блогу.


Крок 8.
Створення профілю на http://www.squidoo.com/

Крок 9.
Создание онлайн-закладок с ссылками на видеоматериалы. Рекомендовано в заголовке использовать «призыв к действию».


Propeller.com
Slashdot.org
Digg.com
Technorati.com
Del.icio.us
Stumbleupon.com
Twitter.com
Reddit.com
Tagza.com
Fark.com
Newsvine.com
Furl.net
swik.net
Connotea.org
Sphinn.com
Blinklist.com
Faves.com
Mister-wong.com
Spurl.net
Netvouz.com
Diigo.com
Backflip.com
Rawsugar.com
Bibsonomy.org
Folkd.com
Linkagogo.com
Indianpad.com
Plugim.com
Myjeeves.ask.com
Buddy Marks
Connectedy
MyLinkVault
Google Bookmarks
Jumptags.com
Fetch
OYAX
A1 Webmarks
Bookmark Tracker
myVmarks
Mixx.com
Wirefan.com
Danogo.com
Symbaloo
Ximmy
Health Ranker
Ka-Boom-It.com
..................................................

ось так виглядає технологія "1 для 99" у загальному описі. наскільки вона ефективна сьогодні - треба судити в кожному окремому випадкові. але безперечно позитивним є наявність великого числа корисних посилань на соціальні мережі, ресурси та сервіси, які були використані автором цієї технології.

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ