May 6, 2009

life's for singing



я ніколи не втомлюсь дивуватись тому, наскільки легко і геніально вдається робити флешмоби T-Mobile. а ще - як із них вдається робити легкі та геніальні реклами. до вже відомого танцю в метро додався спів на Трафальгар-сквер. кажуть же, що геніальне - це просто. а наші мобільні оператори в Україні вічно мучаються нападами геніально-креативного убозтва та чергових промо-роликів із одними і тими ж кліше. відклейтесь від сервісів, спрямуйте фокус на бренд, на саму назву, на асоціації, відклейтесь від одвічних тарифів, дзвінків та неодмінної мобільної трубки в кадрі, від грошей, від слова "економити", "заробляти" та їхніх синонімів. нашу мобільну рекламу споглядати практично неможливо.

ось для порівняння декілька українських рекламоперлів (в одному - нецензурна лексика):





ми що, настільки схожі на дебілів, що не заслуговуємо на рекламу рівня T-Mobile?!

4 comments:

  1. Цю рекламу точно якийсь ідіот придумав!

    ReplyDelete
  2. цивилизация - великое дело :) Вот раздай нашим микрофоны на площади, штук 50, как в Лондоне :) ну я думаю дальше не надо объяснять, что будет, да?:) Так вот если мы не умеем не пиздить микрофоны, будем смотреть на голубя. Печально, но факт.

    ReplyDelete
  3. Насть, за фразу про "будем смотреть на голубя" - зачетище )) а еще наши рекламщики тупо протирают штаны и просирают деньги, а продукт в итоге - какчество одно

    ReplyDelete
  4. Нашу рекламу что МТС что Киевстара (кроме Кукуси =) смотреть не могу. А вот мобилных операторов Европы есть хорошие ролики!!!

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ