Питання персонального брендингу я вже піднімав раніше у блозі. Цей матеріал можна було б викласти й англійською мовою, але потреба у формуванні персонального брендингу в Україні, на мій погляд, є не меншою, аніж в англомовному світі. Що потрібно використовувати, окрім сформованих вже практичних інструментів?
Говоримо не лише про сайти, спілкування, допоміжні сервіси та технології. Говоримо про те, як збудувати довіру до себе, до того, що ти вмієш, що саме ти можеш запропонувати в якості фахівця.
Довіру до вас формує відкритість до фахових контактів:
1) участь у професійних соцмережах;
це дає змогу розширити коло спілкування, збільшити кількість контактів у споріднених із вашою діяльністю сферах; створити онлайн-візитку; отримати поради, рекомендації, запрошення до участі у вебінарах чи оффлайн-заходах, які вас цікавлять з позиції фахового зростання;
2) наявність власного блогу, сайту чи сторінки на Facebook;
це дає змогу створити портфоліо, налагодити постійну комунікацію із читачами та замовниками; показати свої здібності, свої думки та позицію з фахових, суспільних чи особистих питань широкому загалу, адже вас оцінюють не лише ваші колеги, підлеглі чи партнери: вас так чи інакше оцінює загал, з яким ви контактуєте через оффлайн- та онлайн-комунікації;
3) ввічливість у спілкуванні;
ніколи не знаєш, хто з цих випадкових чи невипадкових людей у мережі виявиться вашим клієнтом, керівником, замовником, майбутнім співробітником, співмешканцем у студентському гуртожитку; не запобігайте і не намагайтесь сподобатись: просто будьте ввічливими; ввічливості та адекватності дуже бракує у веб сьогодні;
4) вміння ставити вимоги та відповідати певним вимогам;
не погоджуйтесь лише на ті компроміси та ті вимоги, які йдуть врозріз із вашим баченням дозволеного, фахового, конструктивного, прийнятного з точки зору вас як людини;
5) вімння пропонувати нове і шукати нових пропозицій;
це дасть вам могу не стояти на місці, засвоювати нові знання, навички, отримувати додаткові джерела прибутку, ділові звязки та ймовірні бонуси від нових контактів.
Побудова персонального бренду — завдання не з легких. Але воно того варте.
а я все одна не розумію, який зміст в тому, щоб щось будувати. Сторінка на фейсбук це кльово, але вона в першу чергу для дурниць, а не для бренду. Вимоги та вічливість у спілкуванні нічого спільного із соц мережами не мають, в нас ще етикет не відмінили :)
ReplyDeleteну чому для дурниць зразу )) етикет-то не відмінили, але ти подивись, що робиться у пост-совковому сегменті інету, і відразу збагнеш, чому такого типу поради доволі актуальні.
ReplyDeleteа про сторінку на фейсбук - тссс!! не руйнуй маркетинговий механізм творення стратегічних міфів ;) ))))
ну так, в принципі якщо реально подивитись, як ти кажеш, на пост-совок, то питання тільки одне. А ти думаєш, якщо вони собі в віртуалі створять імідж нормальний, то в реалі будуть дотримуватись етикету?:)
ReplyDeleteне знаю, але принаймні хоча б в інеті буде приємніше спілкуватись ))
ReplyDelete