Коли фільм чи передача по ТБ переривається рекламою, то враження створюється таке, ніби нічого кращого за те найкраще, як краще за краще і в новій упаковці з найкращого для найкращих з кращими ефектами для покращеного вигляду в нас просто немає, не буде, не може бути і не буде... фффух, вимовив, язика зламати можна. А нам таке впарюють з екрану кожні 20 хвилин, до речі.
Madre Buenos Aires та студія Peppermelon як раз про це і створили свої ролики в рамках рекламної кампанії супів та соусів Lucchetti. Правда, воно швидше скидається на класний стьоб, аніж на реальне стимулювання ЦА.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ
-
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины, Не спрашивай у тех солдат, В мемориалах, что лежат. Спроси у цинковых гробов, В котор...
-
Якщо в Ubuntu, якою до того користувався 3 роки, апостроф одразу був в розкладці українською "з коробки", то для Mac доводилося...
-
Пираты обещали - пираты сделали: полная версия фильма о "Пиратской Бухте" и ее борьбе с копирастами миром авторского права и круп...
-
Периодически пишущим с "предложениями" людям, полагающим, что SMM-специалист должен объединять в себе навыки сеошника - пиарщика -...
-
Інфографіка про те, як веб-технології, онлайн-реклама, комунікації та VoIP наберуть обертів до 2015 (як на мене, то це може статись значно р...
No comments:
Post a Comment