Sep 3, 2009

Про сервіс у провінції

Не знаю, як там у вас у столиці чи у великих містах за кордоном, чи у маленьких містах за кордоном, чи просто десь, де цівілізація хоча б трохи схожа на цивілізацію, а в наших краях повнісінько людей, які не мають найменшого уявлення про те, що таке "лояльність до клієнта". Є на вулиці Соборній (це у центральній частині Вінниці, для тих, хто раптом потрапить у наше чудове місто) такий магазин фотопослуг та фототоварів із назвою типу "Фото-Гарант" і як завжди із провінційними "Медіа" "Імперія" та іншими подібними супер-пупер словами. На свою голову, вирішили батьки замовити відновлення старої шкільної фотографії. Перше замовлення на 15 штук зробили нормально. За 2 тижні прийшли за додатковим замовленням. І тут починаються перші перли провінційного "сервісу". Спочатку виявилось, що "фото ми стьорлі" і тому доведеться сплатити на 1 фото не 1 грн., а вже 2 грн., а "поскольку у нас нєт нєвосстановлєного орігінала", то не 2 грн., а всі 5 (бо ще 3 - "за восстановлєніє"). Далі виявилось, що "сейчас ми загружени заказамі, давайтє завтра" (тобто сьогодні). Врешті-решт, сьогодні забране замовлення має... зрізаних пів-обличчя школярів, які стоять у верхньому ряду на фото. Не встигли як-то кажуть ще обуритись, а тут же зайшла жінка із цифровими кольоровими фото, якій зробили точнісінько таку ж лажу. "Ой ізвінітє, давайтє завтра" і т.д. і т.п. Коли робили замовлення, запитали про знижку (обсяг замовлення великий, і замовляли вже не раз), на що отримали супер-відповідь: "Кампьютєр етого нє панімаєт".

Підсумок: маємо дурепу на обслуговуванні, яка не прагне залучати постійних клієнтів, про слова "лояльність", "відповідальність" та "якість" в фірмі ніхто не чув навіть близько, витрачено два дні часу, витрачено додаткові гроші. Ось так у нас "якісно" працюють. Наступного разу дешевше і швидше буде замовити із доставкою з Києва, їй-Богу. Вам теж так "щастить"? І чи часто?

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ