Apr 13, 2009

13

(c) Penelope Cruz by Ellen von Unverth.

тот факт, что ты несчастен, Хаус, ничего не оправдывает. он всего лишь говорит о том, что ты - несчастен.
(с) Вилсон Хаусу (второй сезон, "House M.D.")

...............................................

хтось вигадав, що понеділок - невдалий день, надто коли він - 13. абсолютна маячня. нічого подібного. день видався гарним, енергійним і конструктивним. сонячно. але холодно. врешті-решт, сьогоднішня погода чимось нагадує мені моє життя ;) теж енергійно, сонячно. але холодно.

уривки з телефонних розмов. чи просто з розмов. посмішки. певні плани. починання. починати нові справи чи новий напрямок - завжди відповідально і цікаво. акцентуація на успіх. музика - на гангста-реп.

споглядання стрес-болу в руках Хауса із серії в серію навіює думку про придбання стрес-болу собі. дефіцит тактильних відчуттів?.. :)

"-а как с личной жизнью? -тебе ответить как всем, или правду?" посмішка. але така собі. правда в тому, що я просто чомусь не прагну отої "личной жизни". маєш рацію - дурницями займаюсь, віддаю багато часу різним задумам, цікавій інформації, музиці і дрібним справам для певних значних зрушень. а так більше нічого, все спокійно.

"-я тебя давно люблю, но не так, как ты подумал) -xD а меня все любят не так, как я подумал))"

лише ввечері голову огортають думки. вдень за роботою на них немає часу. а от із наближенням ночі думки, ці маленькі бісенятські створіння, проникають своїми кришталево-діамантовими свердлами мені в мозок і влаштовують там танок святого Вітта із численними наслідками. або без наслідків. тому що 13 - це лишень число на календарі. для мене - цілком сприятливе. навіть весілля треба призначати на 13-е число. щоб щастило. усміхайтесь. якщо приводів немає - щось придумайте. напийтесь. подивіться щось. покуріть я не знаю - придумайте щось. але усміхайтесь. відсутність причин для бурхливої радості - ще не причина для жалю. доброго усім вечора.

П.С.: насправді, в мене в плані робочих питань був дуже продуктивний день, можливо тому мене лірично "заносить". думки - мій третій особистий сорт героїну (про музику та книжки я вам вже, здається, розповідав..)


2 comments:

  1. "Среднестатистический человек врет три раза за десять минут разговора."(с)Lie to me
    Я смотрю новый сериал-))

    ReplyDelete
  2. наслышан об этом твоем новом, тоже хочу =) кста, цитаты в тексте - из моих разговоров ))

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ