Dec 24, 2009

Do you want to fly with WizzAir? Forget about it

вчора приїхала коліжанка моєї Ярини, яка там потрапила під роздачу. Точніше потрапила не так вона, як її чоловік (вони обидвоє працюють в Лондоні і вирішили на свята додому махнути).

Настя розповідає - "півгодини сидимо в літаку, чекаємо на зліт...приходить стюардесса і голосно повідомляє, що їхній робочий день закінчився, радить всім вийти з літака. ну ми питаємося - а що з нашими квитками, нам дають відповідь - єдине, що можемо для вас зробити, то це дати квитки на літак, який відлітатиме з Лутона через 4 дні (на мінуточьку, від Лутона до Лондона 45 кілометрів, погода снігопадна)."

я не сумніваюся, якби це були німці чи французи, то вони б одразу почали дружно набирати номери своїх адвокатів і різних страхових агентів. серед українців не так багато тих, хто має власного адвоката. от і вирішив народ не виходити, а сидіти на місці до останнього.

далі цитую Настю - "до літака заходять габаритні полісмени з вівчаркою і поступово починають викидати людей з їхніх місць, впертий Влодко (чоловік Насті) переконує мене сидіти на місці. десь за кілька рядів від нас в жіночки починається істерика, полісмени підходять до нас. один з них безцеремонно тягне руки до Влодка. я встаю, захищаючи його, полісмен відкидує мене на крісло. Влодко встає, починає кричати "що собі дозволяєте" і миттю опиняється лицем до землі і з заламаними за спину руками в проході літака, за кілька хвилин мєнти його підіймають, з розбитої голови мого чоловіка неслабенько лиє кров".

Настю виштовхують з літака, поки одні полісмени її тримають, інші виводять Влодка, садять в патрульну машину і їдуть у відділок. Дівчину нарешті відпускають, вона мчить на таксі у той же відділок.

Read more>>>

Still want to use WizzAir as a fast and convenient airlines?..

No comments:

Post a Comment

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ